تمثال شهید شاخص دانش آموزی در میاندوآب رونمایی شد+تصاویر
۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۰۰
شناسه : 297108
8
همزمان با همایش استکبار ستیزی؛ همزمان با هفته بسیج دانش آموزی از تمثال «شهیدجواد میرزایی» به عنوان شهید شاخص دانش آموزی در شهرستان میاندوآب رونمایی شد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، در مراسمی به مناسبت هفته بسیج دانش آموزای و با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی از تمثال شهید شاخص دانش آموزی “شهید جواد میرزایی” در دبیرستان شبانه روزی الزهرا (س) رونمایی شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حمید حسن زاده، امام جمعه میاندوآب در سخنانی با اشاره به سالروز تسخیر لانه جاسیوسی آمریکا، گفت: مبنای ۱۳ آبان، مبارزه با ظلم است و به دلیل ظلم های متعدد آمریکا، جوانان و نوجوانان علیه استکبار به پاخواستند.

وی با تاکید بر اینکه روحیه ظلم ستیزی و استکبار سیتزی باید در دانش آموزان باشد، افزود:مبارزه با ظلم و استکبار تعطیل بردار نیست و نباید تعطیل شود.

بهروز تقی نژاد معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب نیز در این مراسم در سخنانی با اشاره به فرارسیدن ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، گفت: باید در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی قدم برداریم.

«شهید جواد میرزائی» ۲۸ شهریور ۱۳۴۹ در روستای تقی آباد از توابع شهرستان میاندوآب دیده به جهان گشود و در بیست و یکم بهمن ۱۳۶۴ در عملیات والفجر ۸ در لباس مقدس بسیجی به لقاءا… پیوست و در گلزار شهدای میاندوآب به خاک سپرده شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.