روز قدس محور وحدت جهان اسلام است/ غیورمردان سپاه، اقتدار نظامی ایران را به دنیا نشان دادند
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
شناسه : 262557
8

معاون سیاسی فرماندار میاندوآب گفت: یکی از اهداف انقلاب اسلامی، ایجاد وحدت در جهان اسلام بود و روز قدس نیز محور وحدت جهان اسلام است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، احمد علی اسدپور در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس در میاندوآب با اشاره به حمله موشکی سپاه به تروریست های داعشی، اظهار کرد: غیورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، قدرت نظامی ایران را به دشمنان نشان دادند.

معاون سیاسی فرماندار میاندوآب افزود: این حرکت، سبب وحشت دشمنان و بویژه کشورهای اطراف را که شیطنت می کنند و با آمریکا دست در دست هم می دهند، شد و نشان داد که اسرائیل غاصب نیز در تیررس موشک های ایران است و ایران پاسخ دندان شکن به آنها می دهد.

وی به انقلاب اسلامی و نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس  اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف انقلاب اسلامی، ایجاد وحدت در جهان اسلام بود و روز قدس نیز محور وحدت جهان اسلام است و همه مسلمانان باید احساس مسئولیت کرده و در این راهپیمایی حضور پرشور داشته باشند.

اسدپور با بیان اینکه دشمنان همواره به دنبال اختلاف افکنی بین مسلمانان بوده اند، تصریح کرد: روز قدس حرکت پویایی را در دنیا علیه اسرائیل ایجاد کرد و وظیفه ماست که در این راهپیمایی حضور باشکوه داشته باشیم.

معاون سیاسی فرماندار میاندوآب اظهار کرد: در آیات و روایات است که هر کس ندای مسلمانی را بشنود و به یاری او نشتابد، مسلمان نیست و لذا وظیفه ما در محکومیت جنایات اسرائیل غاصب سنگین است و باید در این راهپیمایی شرکت گسترده داشته باشیم.

در ادامه این جلسه در مورد زمان و مکان راهپیمایی و سخنران مراسم بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.