روز قدس، نماد مقاومت در برابر استکبار است/مسئله قدس و فلسطین، تعطیل بردار نیست
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۹:۴۵
شناسه : 288500
7

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده گفت: روز قدس، یعنی ر وز آزادی و حمایت از مستضعفان، روز مقاومت و استکبارشکنی؛ روز مقابه با طاغوت و قلدر است و هیچ وقت تعطیل بر دار نیست.

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امام جمعه میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به اهمیت روز قدس و مسئله فلسطین، اظهار کرد:نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، تدبیر حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است.

وی افزود: روز قدس، یعنی ر وز آزادی و حمایت از مستضعفان، روز مقاومت و استکبارشکنی؛ روز مقابه با طاغوت و قلدر است و هیچ وقت تعطیل بردار نیست.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه انسان ها همواره دو در دسته خدامحور یا دنیا محور بوده و در واقع حق و یا باطل و نور یا ظلمت بوده اند که در مقابل هم ایستاده اند.

حسن زاده تصریح کرد: به فرموده حضرت امام خمینی(ره) روز قدس یعنی مقابله اسلام با کفر و مقابله حقیقت با باطل است.

وی با اشاره به اینکه امسال به دلیل شرایط موجود تصمیم بر آن گرفته شده تا راهپیمایی انجام نگیرد، افزود:با استماع بیانات مقام معظم رهبری و از طرق ممکن باز هم حمایت خود مانند 41 سال گذشته را از قدس و انقلاب و مقاومت نشان خواهیم داد.

امام جمعه میاندوآب هم چنین در ادامه با بیان اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری ما نیز تابع تصمیمات ستاد مقابله با کرونا در بازگشایی اماکن هستیم، گفت: بسیاری از اماکن باز شده و باید به مراکز دینی، فرهنگی و اعتقادی نیز که مطالبه مردم متدین است، نیز توجه شود.

حسن زاده اظهار کرد: دعا و راز و نیاز و وحدت و انسجام موجود در این اماکن، در سایر جاها امکانپذیر نیست و باید به آن توجه شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.