روز قدس، فریاد رسای جهان اسلام  علیه استکبار است
۰۱ تیر ۱۳۹۶ - ۹:۱۵
شناسه : 262604
6

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب گفت: روز قدس، روز اعتلای اسلام و روزی است که فریاد رسای اسلام، علیه استکبار به گوش می رسد.

پ
پ

حجت الاسلام علی اعتمادی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر  با تاکید بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار کرد: روز قدس، روز اعتلای اسلام و روزی است که فریاد رسای اسلام، علیه استکبار به گوش می رسد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب افزود: روز قدس، مصداق صف بندی حق در برابر باطل بوده و مردم مسلمان دنیا، نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی و دشمنان به دنیا اعلام می کنند.

وی با اشاره به اینکه نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام خمینی(ره) به عنوان روز جهانی قدس، قوت قلبی برای مستضعفان عالم است، گفت: این روز نماد مبارزه با استکبار  و روز اعلان قدرت مسلمانان در برابر دشمنان بوده و مایه امید و قوت قلبی برای مردم مستضعف دنیا و بویژه فلسطین اشغالی برای رهایی از چنگ استکبار است.

اعتمادی با تاکید بر اینکه باید در این روز عمق و دامنه جنایات رژیم صهیونیستی به دنیا شناسانده شود، تصریح کرد: باید در روز قدس، جنایات این رژیم جعلی به جامعه جهانی شناسانده شود تا مردم دنیا به عمق جنایات آنها پی ببرند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب اظهار کرد: افزایش آگاهی بخشی نسبت به ماهیت استکبار جهانی و تقویت وحدت و همراهی کشورهای مسلمان علیه رژیم صهیونیستی می تواند از جمله دستاوردهای راهپیمایی باشکوه روز قدس باشد.

وی با اشاره به اینکه در روز قدس می توانیم وحدت خود را به دنیا نشان دهیم، افزود: روز قدس در واقع نماد وحدت و اتحاد برای مبارزه با استکبار جهانی که از اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی است، می باشد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.