روز قدس، روز مقابله مستضعفین با مستکبران و اسرائیل غاصب است/ نباید اجازه سو استفاده به دشمن بدهیم
۰۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷
شناسه : 262615
10

فرماندار میاندوآب گفت: روز قدس، یادگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و روز فریاد جهان اسلام علیه مستکبران و روز مقابله مستضعفین با مستکبران عالم و اسرائیل غاصب است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، ناصر امیری، امروز در جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس، اظهار کرد: روز قدس، یادگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و روز فریاد جهان اسلام علیه مستکبران و روز مقابله مستضعفین با مستکبران عالم و اسرائیل غاصب است.

فرماندار میاندوآب با اشاره به فرارسیدن هفته قوه قضائیه، افزود: در کشور ما، قوای سه گانه تحت امر مقام معظم رهبری، انجام وظیفه می کنند و این افتخار ماست.

وی با بیان اینکه مردم همیشه ثابت کرده اند در خدمت نظام و انقلاب هستند، گفت: نمونه این حضور در صحنه، انتخابات 29 اردیبهشت بود که مردم با حضور 40 میلیونی، همه آمدند و به نظام جمهوری اسلامی رای دادند.

امیری با اشاره به اینکه محور ما ولایت فقیه است، تصریح کرد: تعهد بنده نظام و شهداست و بنده خود را فرماندار این نظام می دانم و در انتخابات نیز حق الناس را که فرمایش مقام معظم رهبری بود، رعایت کردیم.

فرماندار میاندوآب با تاکید بر اینکه باید حاشیه ها را کنار گذاشت و به شعار سال که “اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال” است توجه کنیم، اظهار کرد: میاندوآب احتیاج به توسعه و عمران دارد و ما برای توسعه این شهرستان آمده ایم و با نمایندگان نیز عهد و پیمان بسته ایم که فراجناحی عمل کنیم و بحث های سیاسی و جناحی در 29 اردیبهشت تمام شد.

وی با بیان اینکه باید وحدت و تعامل داشته باشیم، افزود: ما مفتخریم که اتحاد و همبستگی داریم و کسی نباید به مسائل حاشیه ای دامن بزند.

امیری با اشاره به اینکه دشمن نخوابیده و ما نباید اجازه سو استفاده به دشمن بدهیم، گفت: از سپاه تقدیر و تشکر می کنم که با موشک به قلب داعش زدند.

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه اجازه نمی دهیم تا فردی به جای برنامه ریزی و کار، به فکر تبلیغ باشد، تصریح کرد: مسئولان موظف هستند تا طبق قانون عمل کنند و اگر اینگونه نباشد باید پاسخگو باشند و اگر کسی مشکل داشته باشد باید به صورت خصوصی مطرح و حل شود.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت ها امانت هستند، افزود: از نماینده مجلس می خواهیم تا وزرا را به شهرستان بیاورند تا برای توسعه و عمران شهر قدم برداریم .

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.