روز قدس، روز بیداری جهان اسلام و عامل اتحاد در برابر استکبار است
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
شناسه : 262582
6

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: روز قدس یکی از یادگاران با اهمیت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و عامل و محور وحدت مسلمین جهان در برابر کفر و استکبار است.

پ
پ

سرهنگ پاسدار جواد مولودی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس و با تاکید بر حضور پرشور در این راهپیمایی، اظهار کرد: روز قدس یکی از یادگاران با اهمیت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برای نجات نخستین قبله مسلمانان جهان از دست صهیونیسم جهانی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: حضرت امام خمینی(ره) با نامگذاری این روز، ملت های مسلمان دنیا را بیدار کردند تا در مقابل اهانت و ظلمی که به قبله اول آنها روا داشته می شود، به دنبال آزادسازی مقدسات خود از دست صهیونیسم بین الملل باشند.

وی گفت: هر چه زمان پیش می رود، مسلمانان متوجه می شوند که در دهه های گذشته چه توطئه های پیچیده ای علیه مسلمانان بوده است.

مولودی با بیان اینکه روز قدس عامل و محور وحدت مسلمین جهان است، تصریح کرد: با نامگذاری روز قدس توسط امام خمینی(ره)، این روز می تواند بزرگترین عامل و ومحور وحدت برای مسلمانان و دولت های اسلامی باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اظهار کرد: ملت هایی هم که دل در گرو قدس و امت اسلامی دارند، با این نامگذاری می توانند زیر پرچم اسلامی علیه دشمنان اسلام متحد شده و قیام کنند.

وی با تاکید دوباره بر حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس، افزود: روز قدس، روز عزت و روز وحدت امت اسلام در برابر کفر و استکبار جهانی است و همه باید در این راهپیمایی حضور باشکوه داشته باشیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.