روز قدس، روز اتحاد مقاومت در مقابل سازش/ فلسطین خط مقدم مبارزه با طاغوت و استکبار است
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
شناسه : 294190
14
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: فلسطین خط مقدم مبارزه با طاغوت و استکبار و روز قدس روز اتحاد ملت مسلمان دنیا در دفاع از مردم مظلوم فلسطین است.
پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به ابتکار امام خمینی(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، اظهار کرد: روز قدس روز اتحاد ملت مسلمان دنیا در دفاع از مردم مظلوم فلسطین است.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به دستاوردهای روز جهانی قدس، افزود: روز قدس سبب شکل گیری گروههای مبارز فلسطینی با محوریت تعالیم اصیل و ناب اسلامی و با اتحاد و همدلی شد.

وی گفت: روز قدس سبب شد که مسئله فلسطین از یک موضوع خاص یک کشور و قومیت به مسئله جهانی تبدیل شده و امروز به مسئله اعتقادی و دینی تمام مسلمانان تبدیل شده است.

حسن زاده تصریح کرد: امروز در دنیا حق و باطل در مقابل هم قرار دارند و در مسئله فلسطین نیز اینگونه است و انسان های آزاده در محور رهایی قدس و حمایت از مردم فلسطین و عده ای بر محور استکبار و رژیم صهیونیستی حرکت می کنند.

امام جمعه میاندوآب افزود: از دیگر دستاوردهای روز جهانی قدس و آرمان های رهایی فلسطین، طرح شعار محوری مقاومت در مقابل شعار ننگین سازش است که برخی تحت عناوینی مانند معامله قرن و یا شکل های دیگر مطرح می کنند.

وی با بیان اینکه روز قدس سبب اتحاد امت اسلامی در مقابل زورگویی های نظام سلطه شد، اظهار کرد: روز قدس یعنی دوقطبی اسلام و کفر و دوقطبی اسلام و طاغوت که در مقابل یکدیگر قرار گرفته اند.

امام جمعه میاندوآب افزود: روز قدس سبب تضعیف روز به روز رژیم غاصب صهیونیستی و افزایش حمایت از گروههای مبارز فلسطینی شد.

وی با تاکید بر اینکه راه حل نهایی مسئله فلسطین به دست خود فلسطینی ها است، گفت: مردم فلسطین باید متحد شده و فریب دشمن را نخورند و متوجه باشند که با وحدت می توانند سرنوشت خود را تعیین کنند.

حسن زاده تصریح کرد:باید در سطوح مختلف استراتژیکی، میدانی و چه به شکل مبارزه و ارتباط با سایر کشورها این اتحاد را نشان داده و این را بدانند که استقامت و پایداری نتیجه بخش است و وظیفه تمام مسلمانان و کشورهای مسلمان این است که از فلسطین و مردم مظلوم فلسطین حمایت کنند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه امروز فلسطین خط مقدم مبارزه با طاغوت و استکبار است، افزود: اگر امروز شیوع کرونا مانع از راهپیمایی خیابانی می شود،دلیل بر این نیست که روز قدس فراموش می شود بلکه قلب ما با فلسطینی هاست و به انحا مختلف و با استفاده از فضای مجازی و حقیقی حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین به دنیا اعلام می کنیم و هرکس نیز در هرکجا از فلسطین حمایت کند و در مقابل اسرائیل بایستد به او کمک می کنیم و از گفتن این هم ابایی نداریم.

وی به توطئه معامله قرن که توسط رئیس جمهور ملعون سابق آمریکا طراحی شده بود، اشاره کرد و گفت: امیدواریم با مقاومت و اتحاد قوی کشورهای مسلمان، این توطئه شکل نگیرد کما اینکه تاکنون نیز شکل نگرفته است.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.