روز جهانی قدس روز وحدت امت اسلام است
۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۲
شناسه : 318224
1
امام‌جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: روز جهانی قدس روز وحدت امت اسلام در مقابل تمام کفر و نماد آن رژیم غاصب صهیونیستی است.
پ
پ

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، با اشاره به فرارسیدن روز قدس، اظهار کرد: روز قدس نماد صف‌بندی حق در برابر باطل و روز مبارزه با ظلم و ستم است.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه نام‌گذاری روز قدس، ابتکار تاریخی و هوشمندانه امام خمینی (ره) است، افزود: حضرت امام خمینی (ره) با نام‌گذاری روز قدس، جبهه حق و باطل را متمایز و جبهه جنود رحمانی را با جنود شیطانی مشخص کردند.

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس روز وحدت امت اسلام است، گفت: در این روز تمام اسلام که نماد آن مردم مظلوم فلسطین هستند، در مقابل تمام کفر که نماد آن رژیم غاصب صهیونیستی است، می‌ایستند.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه روز قدس امسال باتوجه‌به جنایات رژیم صهیونیستی در کودک کشی، نسل‌کشی و حمله به کنسولگری ایران در سوریه از اهمیت بسزایی برخوردار است، اظهار کرد: جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به مردم مظلوم غزه و فلسطین و حمله به کنسولگری ایران در سوریه، نشان‌دهنده خوی حیوانی، وحشی‌گری و استیصال رژیم منحوس صهیونیستی است.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه نابودی اسرائیل حتمی است و ما به این وعده الهی ایمان داریم، گفت: نشانه‌های تحقق این وعده الهی را در طوفان الاقصی دیدیم که جوانان و جبهه مقاومت فلسطین نشان اسرائیل سست‌تر از خانه عنکبوت است.

وی با بیان اینکه تنها راه‌حل نتیجه‌بخش و نجات‌بخش مقاومت بوده است، تصریح کرد: تاریخ نشان داده که مقاومت تنها راه پیروزی و نجات مردم فلسطین است و راه این است که مردم خود به میدان آمده و مقاومت کنند و سرزمین‌های اشغالی را پس بگیرند و رژیم غاصب صهیونیستی را از سرزمین‌های اشغالی بیرون کنند و امروز شاهد هستیم که این حرکت غافلگیرانه شروع شده و رژیم صهیونیستی را در بهت فروبرده است.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه امروز دنیا به‌طرف دفاع از مظلوم و جهانی‌سازی برای حکومت امام‌زمان (عج) حرکت می‌کند، تصریح کرد: باید جهان اسلام با وحدت زبانی و عملی در روز قدس به مبارزه با استکبار بپا خیزد و حضور و مشارکت در راهپیمایی روز قدس نیز مصداق این عمل و تحقق فرمایش امام راحل (ره) و حرکت جامع در مقابل دشمنان اسلام است.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.