روزانه ۵۰۰ هزار مترمکعب گاز طبیعی در منطقه میاندوآب‌ مصرف می‌شود
۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸
شناسه : 293498
13

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب گفت: روزانه به‌طور میانگین حدود ۵۰۰ هزار مترمکعب گاز طبیعی در منطقه میاندوآب مصرف می‌شود.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سید جواد فیض حسینی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: هم اکنون شش باب جایگاه عرضه سی‌ان‌جی در شهرستان‌های میاندوآب، بوکان، مهاباد ونقده با مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال در حال ساخت است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی این شش باب از جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی در حال احداث بالای ۵۵درصد است، افزود: با بهره‌برداری از این جایگاه‌ها تعداد جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی در سطح منطقه میاندوآب به ۶۱ باب خواهد ‌رسید.

وی با اشاره به استقبال عمومی شهروندان از سوخت پاک و همچنین صرفه‌جویی در مصرف بنزین، گفت: روزانه به‌طور میانگین حدود ۵۰۰ هزار مترمکعب گاز طبیعی در منطقه میاندوآب مصرف می‌شود.

فیض حسینی تصریح کرد: با بهره برداری از جایگاه‌های سی‌ان‌جی در حال ساخت ۷۰۰ هزار مترمکعب بر ساعت به میزان توزیع روزانه گاز طبیعی در این منطقه افزوده خواهد شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب با اشاره به اینکه ۵۵جایگاه سی‌ان‌جی در منطقه میاندوآب فعالیت دارند، افزود: این تعداد شامل ۲۸جایگاه عرضه سی‌ان‌جی تک‌منظوره و ۲۷ جایگاه دومنظوره است که به صورت شبانه‌روزی در زمینه توزیع سوخت پاک سی‌ان‌جی فعالیت دارند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.