رهاسازی 5 خودروی گرفتار در برف و کولاک در بخش باروق میاندوآب/ تردد بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۹:۰۸
شناسه : 270929
9

بخشدار بخش باروق میاندوآب از رهاسازی 5 خودروی گرفتار در برف و کولاک در راههای روستایی این بخش پس از بارش برف در بخش باروق خبر داد.

پ
پ

علی ابراهیم نژاد در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با بیان اینکه از زمان آغار بارش برف، راهداران مشغول انجام اقدامات لازم برای بازگشایی مسیر بوده و در محورها هستند، گفت: با تلاش های انجام گرفته، راه های اصلی روستایی باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

بخشدار بخش باروق میاندوآب اظهار کرد: با بارش برف زمستانی در روز گذشته در منطقه، پنج دستگاه خودرو در برف و کولاک در محورهای روستایی گرفتار شده بودند که با تلاش راهداران نحات یافتند.

وی افزود: برخی روستاهای بخش باروق در مناطق کوهستانی و صعب العبور این بخش قرار دارند، که محورها آنها گرفتار کولاک و برف بوده و با تلاش راهداران با استفاده از امکانات موجود، الحمدالله مشکلی گزارش نشده است.

ابراهیم نژاد تصریح کرد: راههای مواصلاتی روستایی بخش باروق و نیز راههای اصلی در این بخش  در حال حاضر باز بوده ولی تردد در آنها تنها با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

بخشدار باروق اظهار کرد: به دلیل برودت و سردی شدید هوا در منطقه و با توجه به بارش برف و لغزنده بودن جاده ها، از شهروندان خواهشمندیم از تردد غیر ضروری در راهها خودداری کنند.

گفتنی است بر اساس اعلام افراد محلی ارتفاع بارش برف در باروق به بیش از 20 سانتی متر می رسد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.