رمز موفقیت امام خمینی (ره)، ایمان و باور به خدا و مردم بود
۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴
شناسه : 308716
4
امام‌جمعه میاندوآب: امام‌جمعه میاندوآب گفت: ایمان به خدا، ایمان به مردم و ایمان به راه و مسیر خویش، باعث شد تا امام قدرتمند شده و به موفقیت برسد و در دنیا تحول ایجاد کند.
پ
پ

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در حرم امام خمینی (ره)، اظهار کرد: ایمان و باور قلبی به خدا و امدادهای غیبی از ویژگی های برجسته امام خمینی (ره) بود.

امام‌جمعه میاندوآب با تأکید بر تقویت روحیه امید در جامعه، افزود: امید دادن به جامعه دومین موضوع مهمی بود که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خویش به آن اشاره کردند و ما نیز وظیفه داریم در این راستا قدم برداریم.

وی در ادامه به رمز پیروزی و موفقیت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: ایمان به خدا، ایمان به مردم و ایمان به راه و مسیر خویش، باعث شد تا امام قدرتمند شده و به موفقیت برسد و در دنیا تحول ایجاد کند.

حسن‌زاده توسل به اهل‌بیت (ع) را دیگر رمز موفقیت حضرت امام خمینی (ره) برشمرد و تصریح کرد: توسل به اهل‌بیت (ع) یکی از مهم‌ترین موضوعات است که حتی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی در وصیت‌نامه خویش نیز بر آن تأکید دارند.

امام‌جمعه میاندوآب به باور و اعتماد قلبی امام خمینی (ره) به امدادهای غیبی اشاره کرد و افزود: باورهای قلبی حضرت امام راحل(ره) به امداد های غیبی همیشه زبانزد عام و خاص است.

وی به سخت‌کوشی و تلاشگر بودن حضرت امام خمینی (ره) اشاره و اظهار کرد: امام خمینی (ره) در کنار توکل و توسل، بسیار سخت‌کوش و تلاشگر بودند و تمام اطرافیان ایشان نیز به آن اذعان دارند.

حسن‌زاده با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره)، یک سیاستمدار، فقیه، اصولی و عارف بوده و یک الگو هستند، تصریح کرد: کتب حضرت امام خمینی (ره) بسیار ارزشمند و از مهم‌ترین کتاب‌هایی است که توسط اساتید تدریس می‌شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.