رمز ۳۲۰۰ کارت هوشمند سوخت در منطقه میاندوآب بازگشایی شد
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۸:۰۰
شناسه : 294611
9
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب از بازگشایی سه هزار و 200 عدد کارت هوشمند سوخت شهروندان در این منطقه خبر داد .
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سید جوادفیض حسینی در گفت وگو با خبرنگاران در میاندوآب با اشاره به اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت و ضرورت استفاده از کارت هوشمند سوخت، اظهار کرد: سال گذشته بیش از  سه هزار و ۲۰۰ عدد کارت هوشمند سوخت در سطح نواحی تابعه هشت شهر جنوب آذربایجان غربی رمز گشایی وتحویل صاحبان خودروها شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب افزود: دستگاههای حذف رمز در سطح نواحی به منظور بازگشایی رمز کارت هوشمند سوخت خودروهای شخصی فعال بوده وشهروندان می توانند درصورت لزوم مراجعه و از خدمات بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه شهروندان در صورت لزوم با در دست داشتن مدارک خودرو و هویتی می توانند به نواحی مراجعه کنند، گفت: با مراجعه شهروندان در کمترین زمان نسبت به حذف رمز کارت هوشمند سوخت و بازگشایی آن  اقدام می شود .

فیض حسینی تصریح کرد: رمز کارت هوشمند سوخت‌های صادره جدید مالکان خودروها ،چهار رقم کد ملی فرد متقاضی بوده و شهروندان در صورت وجود هرگونه مشکل کد خطا  در کارت هوشمند سوخت برای رفع آن به یکی از نواحی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خود مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.