رقابت ۹۵ نفر در انتخابات ۷ اتحادیه صنفی در میاندوآب
۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱
شناسه : 312555
9
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب خبر داد: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب گفت: 95 نفر داوطلب انتخابات هفت اتحادیه صنفی این شهرستان از ۱۴ تا ۱۸ آبان با یکدیگر رقابت می‌کنند که از این تعداد هفت نفر به‌عنوان رؤسای اتحادیه‌ها انتخاب می‌شوند.
پ
پ

رضا بهروزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زرین خبر با اشاره به برگزاری انتخابات الکترونیکی هفت اتحادیه صنفی در هفته آینده، اظهار کرد: به استناد مفاد تبصره ۳ ماده ۲۲ و ۲۳ قانون نظام صنفی و نظر به مصوبه کمیسیون نظارت، انتخابات هفت اتحادیه صنفی شهرستان میاندوآب از ۱۴ تا ۱۸ آبان برگزار می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب افزود: این انتخابات در موعد مقرر از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ ظهر به‌صورت الکترونیکی در اداره صنعت، معدن و تجارت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری انتخابات صورت‌گرفته است، گفت: برای برگزاری انتخابات آمادگی لازم را داریم.

بهروزی تصریح کرد: یکشنبه ۱۴ آبان اتحادیه اغذیه‌فروشان، دوشنبه ۱۵ آبان اتحادیه خواروبار فروشان، سه‌شنبه ۱۶ آبان انتخابات اتحادیه مصالح ساختمانی و آرایشگران مردانه، چهارشنبه ۱۷ آبان انتخابات اتحادیه لوازم‌یدکی سبک‌وسنگین و پنج‌شنبه ۱۸ آبان نیز اتحادیه پارچه‌فروشان، خیاطان مردانه و قصابان انتخابات خود را برگزار می‌کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب اظهار کرد: برابر قانون جدید نظام صنفی و دستورالعمل کمیسیون عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور، اعضای هیئت‌مدیره اتحادیه‌های صنفی نمی‌توانند بیش از دو دوره متوالی و یا چهار دوره متناوب در هیئت‌مدیره اتحادیه عضویت داشته باشند که باتوجه‌به این موضوع اکثر رؤسای قبلی اتحادیه‌ها مجاز به داوطلبی در این انتخابات نشدند.

بهروزی افزود: در مجموع ۹۵ نفر داوطلب در این انتخابات با یکدیگر رقابت می‌کنند که از این تعداد هفت نفر به‌عنوان رؤسای اتحادیه‌ها انتخاب می‌شوند.

وی گفت: هر فرد صنفی با پروانه کسب معتبر می‌تواند پنج نفر از داوطلبین را به‌عنوان هیئت‌مدیره و یک نفر از داوطلبین را نیز به‌عنوان بازرس انتخاب کند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.