رقابت ۵۱۷۹ نفر داوطلب کنکور در میاندوآب
۰۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶
شناسه : 294981
10
رییس مرکز آموزش عالی شهید باکری میاندوآب‌ خبر داد؛ رییس مرکز آموزش عالی شهید باکری میاندوآب‌ از رقابت پنج هزار و ۱۷۹ داوطلب کنکور سراسری در این شهرستان برای راهیابی به دانشگاه خبر داد.
پ
پ

حسن مهدوی کیا در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، با اشاره به برگزاری آزمون سراسری در شهرستان میاندوآب همزمان با سراسر کشور، اظهار کرد: پنج هزار و ۱۷۹ داوطلب کنکور سراسری در این شهرستان برای راهیابی به دانشگاه با هم رقابت می کنند.

رییس مرکز آموزش عالی شهید باکری میاندوآب‌ با بیان اینکه ۲ هزار و ۳۴۶ نفر از این داوطلبان مرد و ۲ هزار و ۸۳۳ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند، افزد: از این تعداد ۳۱۶ داوطلب شامل ۱۹۴ زن و ۱۲۲ مرد در گروه آزمایشی هنر امروز با هم رقابت می‌کنند.

وی گفت: فردا، پنجشنبه نیز آزمون کنکور سراسری در گروه‌ آزمایشی علوم ریاضی و فنی با مشارکت ۲۶۸ نفر شامل ۶۸ زن و ۱۹۰ مرد در این شهرستان برگزار می‌شود.

رییس مرکز آموزش عالی شهید باکری میاندوآب‌ افزود: همچنین کنکور گروه آزمایشی علوم انسانی با مشارکت هزار و ۲۸۷ نفر شامل ۶۴۰ زن و ۶۴۷ مرد برگزار می‌شود.

مهدوی‌کیا با بیان اینکه در گروه آزمایشی علوم تجربی ۲ هزار و ۷۶۰ داوطلب‌ شامل یک هزار و ۶۰۸ زن و یک هزار و ۱۵۲ مرد با بیشترین داوطلب در این شهرستان باهم رقابت می‌کنند، اظهار داشت: روز شنبه هم گروه آزمایشی زبان خارجی با مشارکت ۵۴۸ داوطلب شامل ۳۲۳ زن و ۲۲۵ مرد برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین آزمون استخدامی فرزندان شاهد و جانبازان به تعداد ۱۶۳ نفر شامل ۵۹ نفر زن و ۱۰۴ نفر مرد در این شهرستان روز شنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

رییس مرکز آموزش عالی شهید باکری میاندوآب‌ با بیان اینکه داوطلبان مبتلا به کرونا باید ۱۲ ساعت قبل از آزمون ابتلای خود را اعلام کرده باشند، گفت: در روز اول کنکور که مربوط به گروه آزمایشی هنر است، تابحال در این شهرستان موردی از ابتلا به کرونا اعلام نشده است.

وی با بیان اینکه همچنین تمهیدات لازم برای برگزاری سالم آزمون سراسری کنکور امسال در میاندوآب از نظر امنیت و سلامت داوطلبان با شبکه بهداشت و درمان، امور توزیع برق و فرماندهی انتظامی اندیشیده شده است، اظهار داشت: آزمون روز اول به علت تعداد کم داوطلبان در مرکز آموزش عالی شهید باکری، روز دوم در دانشگاه شهید باکری و دانشگاه پیام‌نور برگزار می‌شود.

مهدوی‌کیا ادامه داد: آزمون علوم تجربی به علت بالا بودن تعداد داوطلبان در جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی علاوه بر مرکز آموزش عالی شهید باکری در دانشگاه پیام‌نور، دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب‌ و سه باب مدرسه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.