رفتار مومنانه و همدلانه در روزگار کرونا/۵۰ کپسول اکسیژن برای بیماران کرونایی بستری در منزل در میاندوآب تامین شد
۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۹:۳۶
شناسه : 292277
14

خیرین میاندوآبی با همکاری مهدقرآن کریم میاندوآب در اقدامی نیک و خداپسندانه، تعداد ۵۰ کپسول اکسیژن تهیه و در اختیار بیماران کرونایی نیازمند قرار می دهند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، بیماری کرونا نزدیک به یک سال است که در کشور ما جولان می دهد و در این مدت مردم ایران اسلامی و به تبع آن میاندوآب به اشکال مختلف نوعدوستی و مهربانی را با سایر هموطنان نیازمند در قالب پویش های مختلف مانند کمک مومنانه، نذرخون، احسان و همدلی و…. به نمایش گذاشته اند.

اما در این بین یکی از علائم این بیماری تنگی نفس و نیز مهم ترین نیازمندی های بیماران کرونایی، نیاز به اکسیژن است که همین موضوع سبب بستری شدن آن در بیمارستان ها و زحمات و مشقات برای کادر درمان می شود و از سوی دیگر برخی از بیماران نیز به دلایل مالی، قادر به تامین کپسول اکسیژن خانگی نیستند و همین امر مشکلات مربوطه را دوچندان می کند.

در این راستا مهدقرآن کریم شهرستان میاندوآب با همکاری تعدادی از خیرین در میاندوآب در اقدامی خداپسندانه و در راستای همدلی مومنانه با بیماران کرونایی تعدادی کپسول اکسیژن تهیه و آنها را در اختیار بیماران نیازمند کرونایی قرار می دهد.

در این زمینه معاون اجتماعی موسسه مهد قرآن کریم شهرستان میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در این زمینه گفت: تعدادی از خیرین در شهرستان میاندوآب در راستای همدلی مومنانه با بیماران کرونایی نزدیک به ۵۰ دستگاه کپسول اکسیژن تهیه کرده و در اختیار مهد قرآن کریم و موکب شهید باکری میاندوآب قرار داده اند.

حجت الاسلام محمد میرزازاده، اظهار کرد: این کپسول های اکسیژن به درخواست خیرین در مهد قرآن کریم نگهداری شده و به صورت رایگان و امانتی در اختیار بیماران نیازمند قرار داده می شوند.

وی با بیان اینکه تحویل کپسول اکسیژن به بیماران نیازمند به صورت شبانه روزی امکانپذیر است، افزود: همشهریان عزیز می توانند در صورت نیاز به موسسه مهدقرآن کریم واقع در بلوار انقلاب، کوچه رضوان مراجعه کرده  و یا با شماره تلفن ۴۵۲۲۱۱۵۰ و۰۹۱۴۸۸۴۹۷۵۷ تماس حاصل نمایند تا کپسول اکسیژن به آنها امانت داده شود.

معاون اجتماعی موسسه مهد قرآن کریم شهرستان میاندوآب تصریح کرد: برای کمک به حوزه کنترل و کاهش صدمات انسانی به بیماران کرونایی، این کار در ابتدا با تعداد اندکی کپسول اکسیژن شروع شد و در ادامه خیرین بیشتری اعلام آمادگی کرده و تعداد کپسول ها به ۵۰ عدد افزایش یافت.

میرزازاده تصریح کرد: پس از برگشت کپسول اکسیژن، با همکاری خیرین و اعضای مهد قرآن کریم و موکب شهید باکری میاندوآب، این کپسول ها مجددا شارژ و به صورت امانت در اختیار سایر نیازمندان قرار می گیرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.