رعایت ۹۸ درصدی محدودیت های کرونایی در میاندوآب  
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
شناسه : 291712
4

فرماندار میاندوآب گفت: بررسی ها نشان می دهد که ۹۸ درصد شهروندان محدودیت ها کرونایی را در این شهرستان رعایت کرده اند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، فرماندار میاندوآب در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا در این شهرستان با تقدیر و تشکر از همکاری مردم در رعایت محدودیت های اعمال شده، اظهار کرد: مردم و اصناف همکاری خوبی در رعایت  محدودیت  ها داشتند که باید از آنها تقدیر و تشکر کنیم.

حسام شیرازه محبت با بیان اینکه طبق دستورالعمل فقط گروههای شغلی سطح یک مجاز به فعالیت در میاندوآب  هستند، افزود: دست فروشان نیز مشمول قانون بوده و ادارات نیز ملزم به رعایت دورکاری کارکنان هستند.

وی با تاکید بر اینکه بانک ها ملزم به رعایت فاصله گذاری و مدیریت مراجعات هستند، گفت: اگر بانک ها نیز موارد را رعایت نکنند باید پلمپ شوند.

فرماندار میاندوآب هم چنین با اشاره به اعمال قانون خودروهای متخلف از قانون محدودیت ها، اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح شش مورد جریمه یک میلیون تومانی، ۶۰ مورد تذکر و ۳۲۶ برگ جریمه در شهرستان میاندوآب صادر شده است.

رعایت ۹۸ درصدی محدودیت های کرونایی در میاندوآب

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب نیز در این جلسه با تقدیر و تشکر از مردم در رعایت دستورالعمل ها و محدودیت ها، گفت:بررسی ها نشان می دهد که ۹۸ درصد شهروندان محدودیت ها را رعایت کرده اند.

سهراب حیدری اظهار کرد: خوشبختانه با رعایت موارد اعلام شده شاهد کاهش ورودی بیمارستان ها و بستری ها  در بخش و آی سی یو هستیم.

وی با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی، افزود: این طرح در راستای مبارزه با بیماری کرونا با همکاری ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب و سایر ادارات ذی ربط در شهرستان اجرا می شود.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.