رعایت قوانین رانندگی یگانه راهکار ایمنی مترددین جاده‌ای است
۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
شناسه : 296723
4
معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی:

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: رعایت قوانین رانندگی یگانه راهکار ایمنی مترددین جاده ای و حفظ جان و مال مردم است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، فروغ فاریابی در گفت‌وگو با خبرنگار اروم‌نیوز، با ارائه گزارش اجمالی در خصوص اهم برنامه ها و اقدامات در زمینه ارتقاء ایمنی جاده های استان طی سال گذشته اظهار کرد: در خصوص کاهش تصادفات جلو به جلو این اداره کل اقدام به اجرای عملیات نوار لرزاننده میانی با خط کشی دویل در محورهای هدف با اعتبار ستادی و استانی کرده است.

وی، ادامه داد: جهت کاهش تصادفات واژگونی نیز اجرای نوار لرزاننده کناری به اضافه تسطیح شیب شیروانی در محورهای هدف انجام و همچنین برای کاهش تصادفات در تقاطع های فرعی به اصلی این اداره کل آرام سازی ترافیک به ورودی فرعی به اصلی با تابلو و کاهنده سرعت در پروژه های نیمه کاره با اعتبار ستادی و استانی عملیاتی را کرده است.

فاریابی تصریح کرد: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی می توان از وقوع بسیاری از تصادفات و حوادث جلوگیری کردو همین امر زندگی بسیاری از هموطنانمان و امنیت خانواده های آنان را نجات خواهد داد.

وی میزان تلفات برون شهری ناشی از سوانح جاده ای در ۶ ماهه نخست سالجاری را ۲۰۸ نفر بر حسب گزارش پلیس راه اعلام نمود و بیان کرد: از ابتدای سالجاری ۴ جلسه کمیسیون ایمنی راه های استان با ۲۲ مصوبه، ۵ جلسه کمیته فنی تصادفات مهم با ۳۶ مصوبه و ۲ جلسه کمیته آموزش و فرهنگ با ۹ مصوبه برگزار شده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.