رعایت دستورالعمل های بهداشتی در عزاداری محرم ضروری است
۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۸:۲۵
شناسه : 301675
6
فرماندار میاندوآب: فرماندار میاندوآب افزود: برگزاری مراسمات مذهبی در ایام محرم، پخش نذری و فعالیت هیئت ها تابع مصوبات ستاد ملی کرونا بوده و کارمندان نیز موظف به استفاده از ماسک هستند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، علی پیام، صبح امروز در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا در سخنانی با تاکید رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مراسمات عزاداری، اظهار کرد: رعایت مقررات و مصوبات ستاد ملی کرونا بر همه لازم و ضروری است.

فرماندار میاندوآب افزود: برگزاری مراسمات مذهبی در ایام محرم، پخش نذری و فعالیت هیئت ها تابع مصوبات ستاد ملی کرونا بوده و کارمندان نیز موظف به استفاده از ماسک هستند.

وی با تاکید بر اینکه در صورت شیوع دوباره کرونا نباید با کمبود اقلام و داروهای پزشکی روبرو شویم، گفت: از مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان انتظار داریم ضمن تعامل با مدیران استانی اقدامات لازم در جهت تامین اقلام پزشکی و دارو را انجام دهد.

پیام تصریح کرد: امروز یک حرکت جهادی آغاز شده و همه مدیران باید این توانایی را داشته باشند که پا به پای تیم جهادی دولت حرکت کنند.

فرماندار میاندوآب با تاکید بر اشرافیت کامل مسئولان به امورات حوزه مربوطه خویش، اظهار کرد:هر مسئول اشرافیت کامل به حوزه فعالیت خود داشته و کمبودها را شناسایی و اقدامات پیشگیرانه را انجام دهد.

وی هم چنین با اشاره به ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، افزود: مسئولان حضرت سید الشهدا را الگو قرار داده و با عزت و آزادگی خدمت کنند.

پیام افزود: برای خدمت بی منت به مردم همچون دفاع مقدس و جنگ با داعش نیازمند فرهنگ عاشورایی هستیم،

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.