رعایت دستورالعمل های بهداشتی به زیر ۴۰ درصد رسیده است/سرعت واکسیناسیون کرونا در کشور افزایش یابد
۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۸:۰۰
شناسه : 295576
9
نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی: نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: باید اقدام عاجل و فوری در زمینه واکسیناسیون صورت گرفته و افزایش سرعت واکسیناسیون کرونا در کشور در دستور کار دولت جدید قرار گیرد.
پ
پ

حسن همتی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با بیان اینکه دولت گذشته و رئیس جمهور وقت نقش مستقیم در مقابله با کرونا در کشور داشته است، اظهار کرد: مسئولیت ستاد مقابله با کرونا با دولت است و با توجه به اینکه وظیفه اجرایی نیز دارند مشخص است که نقش مستقیم در رابطه با کرونا را  داشته باشند.

نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به نقش مستقیم، کوتاهی در زمینه مقابله با کرونا، نیز از طرف دولت می تواند باشد.

وی با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی باید سرعت واکسیناسیون افزایش یابد، گفت: باید اقدام عاجل و فوری در زمینه واکسیناسیون صورت گرفته و افزایش سرعت واکسیناسیون کرونا در کشور در دستور کار دولت جدید قرار گیرد.

همتی با بیان اینکه با نظارت جدی و دقیق بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی به نحو احسن در کشور صورت پذیرد، تصریح کرد: متاسفانه طبق آمار رعایت دستوالعمل های بهداشتی به زیر ۴۰ و حتی ۲۰ درصد نیز رسیده است که آمار خوبی نیست.

نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برپایی تجمعاتی مانند عروسی و مجالس ترحیم، اظهار کرد: متاسفانه در این تجمعات نیز چندان توجهی به رعایت دستوالعمل های بهداشتی نشده و همین امر سبب شیوع کرونا می شود.

وی با اشاره به اهمیت مقابله با بیماری کرونا با توجه به ایجاد پیک های پی در پی در کشور، اظهار کرد: لازم و ضروری است تا همه مردم و مسئولان نسبت به مقابله با این بیماری احساس مسئولیت کرده و به وظیفه خود عمل کنند و دولت جدید نیز اقدام عاجل در زمینه واکسیناسیون انجام دهد.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.