رشد 29 درصدی حضور گردشگران و مسافران نوروزی در میاندوآب/ 135هزار نفر از مراکز دیدنی میاندوآب بازدید کردند
۱۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
شناسه : 273431
7

دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی میاندوآب گفت: نوروز امسال ، 135 هزار و 278 نفر از مراکز تاریخی، تفریحی و گردشگری و توریستی میاندوآب امسال دیدن کرده اند.

پ
پ

فاطمه علیزاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به بازدید 135 هزار و 278 نفر از مناطق تاریخی، تفریحی و گردشگری میاندوآب در ایام نوروز امسال، اظهار کرد: این  میزان بازدید نسبت به سال گذشته 29 درصد افزایش داشته است.

دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی میاندوآب، افزود: بر اساس آخرین آمار در نوروز امسال، یک هزار و 486 نفر در مراکز اسکان، چادرهای مسافرتی، هتل و مهمانپذیر در شهرستان میاندوآب اقامت و اسکان یافته اند که بیشترین میزان آن با حدود 45 درصد مربوط به مراکز وابسته به آموزش و پرورش بوده است.

وی با بیان اینکه بیشترین بازدیدهای مسافران نوروزی در میاندوآب از جاذبه های طبیعی بود، تصریح کرد: بر اساس آمار جاذبه های طبیعی  با 105هزار و  75 بازدیدکننده، بیشترین آمار حضور و بازدید مسافران نوروزی را داشته و بعد از آن جاذبه های دست ساز با 18 هزار و 560 و آثار تاریخی و فرهنگی با 11 هزار و 643  بیشترین بازدید را داشته اند.

میاندوآب وی اظهار کرد: میاندوآب دارای مراکز دیدنی و گردشگری گفت: در راستای اجرای طرح نوروزی از 26 اسفند سال گذشته تا 13 فروردین امسال، در مجموع تعداد 54 مورد بازرسی و نظارت از مراکز مختلف اقامتی و خدماتی مسافرتی انجام گرفته است.

علیزاده اظهار کرد: راهنمایان گردشگری و اکیپ های هلال احمر در ورودی های شهر در ایام نوروز حضور داشتند و بروشور معرفی شهرستان میاندوآب را در اختیار مسافران قرار می دادند و هم چنین بنرهای راهنمایی مسافران نوروزی و مراکز گردشگری و اقامتی شهرستان نیز نصب شده بود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری میاندوآب وی اظهار کرد: میاندوآب دارای مراکز دیدنی و گردشگری طبیعیت و تاریخی زیبایی است و به همه  هموطنان عزیز توصیه می کنیم که در سفر خود به شمال غرب کشور بازدید از این اماکن دیدنی و تاریخی را در برنامه های خود قرار دهند.

گفتنی است میاندوآب، زادگاه شهید باکری و شهر دوچرخه ایران است که سال گذشته 105 هزار و 69 نفر به عنوان گردشگر نوروزی وارد شهرستان میاندوآب شده بودند که مقایسه آمار امسال با سال گذشته افزایش 29 درصدی را نشان می دهد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.