رسالت خطیر و سنگین رسانه های انقلابی در مقابل جنگ فرهنگی دشمنان/ خبرنگاری، در راستای رسالت انبیا است
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۹:۳۰
شناسه : 282849
8

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: رسالت خبرنگاری، در واقع ادامه و امتداد راه رسالت انبیا و اولیای الهی و در جهت حفظ ارزش های معنوی جامعه است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام حیدر کوثری در جلسه تعامل با اصحاب رسانه شهرستان میاندوآب با اشاره به اینکه شغل خبرنگاری، شغل مقدسی است، اظهار کرد: رسالت خبرنگاری، در واقع ادامه و امتداد راه رسالت انبیا و اولیای الهی و در جهت حفظ ارزش های معنوی جامعه است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: خبرنگاران حلقه اتصال بین مردم و مسئولان بوده و باید به بهترین نحو به رسالت خویش در امر اطلاع رسانی صحیح عمل کنند.

وی گفت: امروزه با ظهور و بروز فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و تبلیغات منفی و کثرت اخبار کذب، رسالت خبرنگاران صادق، مومن و متدین سنگین تر است تا اخبار واقعی را به دست مردم برسانند و از شایعه و جوسازی و تبلیغات منفی جلوگیری کنند.

کوثری با بیان اینکه امروز امپراطوری رسانه ای دشمنان، ظلم و جنایت که در حق مردم فلسطین و یمن می شود را پوشش خبری نمی دهد، تصریح کرد: خبرنگاران و رسانه ها باید صدای مظلومیت مردم فلسطین و یمن را به دنیا برسانند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اظهار کرد: خبرنگاران نقش مهمی در انعکاس واقعیت ها و آرامش در جامعه دارند و باید اخبار صحیح را به مخاطبان خود انتقال دهند.

وی  افزود: موقعیت شناسی، زمان شناسی و تحلیل در نحوه انعکاس اخبار امری مهم بوده و خبرنگاران باید به آن دقت داشته باشند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.