رزمایش کمک مومنانه، تجلی همدلی و وحدت مردم/ میاندوآبی ها در مواسات و کمک مومنانه خوش درخشیدند
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۹:۳۲
شناسه : 288312
5

امام جمعه میاندوآب گفت: مردم و مسئولان در رزمایش مواسات و کمک مومنانه، همدلی خود را به نمایش گذاشتند.

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به مشارکت مردم و مسئولان در اجرای رزمایش مواسات و  کمک مومنانه، اظهار کرد: از زمانی که مقام معظم رهبری، رزمایش کمک مومنانه را اعلام کردند، اقدامات خوبی در این راستا انجام گرفته است.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه مردم و مسئولان در رزمایش مواسات و کمک مومنانه، همدلی خود را به نمایش گذاشتند، افزود: در شهرستان میاندوآب نیز همگام با سراسر کشور، خیرین، مردم و مسئولان همدل و همزمان در راستای مواسات و کمک مومنانه و با تمام قوت وارد میدان شده اند.

وی گفت: تهیه بسته های معیشتی و جهازیه و به شکل های گوناگون مانند تهیه و توزیع ماسک و دستکش، مردم با مسئولان همگام شده اند و یک حرکت ماندگار را انجام داده اند.

حسن زاده با تقدیر و تشکر از خیرین در راستای اجرای مواسات و کمک مومنانه، تصریح کرد:  این همدلی تا پایان ماه مبارک رمضان و در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در شهرستان میاندوآب ادامه داشته و از همین تریبون از علاقمندان که می خواهند به این کمپین بپیوندند نیز دعوت می کنیم تا به صحنه بیایند تا بتوانیم دست نیازمندان را بگیریم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.