رزمایش دفاع بیولوژیک «شهدای مدافع سلامت» در آذربایجان‌غربی آغاز شد
۰۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
شناسه : 287536
3

رزمایش دفاع بیولوژیک و عملیات پاکسازی نیروی زمینی سپاه با شعار «شهدای مدافع سلامت» و با رمز «یا حسین(ع)» در سراسر آذربایجان‌غربی آغاز شد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، مراسم آغاز رزمایش دفاع بیولوژیک و عملیات پاکسازی «شهدای مدافع سلامت» نیروی زمینی سپاه، صبح امروز و با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار آذربایجان غربی، فرمانده سپاه شهداء، جمعی از فرماندهان ارشد نظامی در استان و نیز مدیران شهرستانی در ارومیه آغاز شد.

در این مراسم، سردار «محمدتقی اوصانلو» فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه در شمالغرب، در سخنانی با اشاره به رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان و عموم مردم در دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس بدون وجود پشتوانه رسانه‌ای قوی و نیز نبود امکانات موفق شدیم در برابر حملات شیمیایی و ناجوانمردانه دشمن ایستادگی کنیم.

وی، افزود: امروز تمام عزم دستگاه‌های مختلف و نیروهای مسلح جزم شده تا در برابر این ویروس منحوس ایستادگی کنیم.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه در شمالغرب، با بیان اینکه همراهی و همدلی مردم و مسئولان در مقابله با کرونا بسیار حائز اهمیت است، عنوان کرد: تجهیزات مقابله با جنگ نوین سپاه و نیروهای مسلح در اختیار مقابله با این ویروس قرار گرفته تا نسبت به ضدعفونی و مبارزه با کرونا در سراسر کشور بکارگیری شوند.

وی، ادامه داد: با تاسی از سیره شهدا و در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی با تمام امکانات تا پایان این بحران در کنار مردم و مسئولان حضور داریم.

سردار اوصانلو، با اعلام رمز «یا حسین(ع)» دستور آغاز رزمایش در سراسر استان را صادر کرد.

انتهای پیام/ اروم نیوز

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.