رزمایش الی بیت المقدس در میاندوآب آغاز شد + تصاویر
۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
شناسه : 284869
11

رزمایش دو روزه الی بیت المقدس با حضور هشت گردان بیت المقدس و کوثر ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب، همزمان با سراسر آذربایجان غربی در این شهرستان آغاز شد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، با هدف ارتقای بصیرت و آگاهی بسیجیان و نیز افزایش توان رزم و حفظ اتحاد و انسجام بسیجیان  در پایگاه ها و حوزه ها، رزمایش الی بیت المقدس ،به طور همزمان با سایرشهرهای آذربایجان غربی ، در میاندوآب آغاز شد.

در نخستین روز برگزاری این رزمایش دو روزه، بعد از استقرار گردان ها در محل رزمایش، کلاس های آموزشی و تئوری برای بسیجیان شرکت کننده در رزمایش در محل اسکان گردان ها آغاز شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب در حاشیه آغاز این رزمایش در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، گفت: بسیجیان برای  لبیک به منویات امام خامنه ای و الگو گرفتن از آرمانهای امام و شهدا در چنین روزی و در این مکان تجمع کرده اند و ان شاء الله با موفقیت نیز رزمایش را انجام می دهند.

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ با بیان اینکه این رزمایش با عنوان الی بیت المقدس در روزهای ۹و ۱۰ آبان ماه با شرکت هشت گردان بیت المقدس و کوثر در سطح شهرستان میاندوآب برگزار می شود، اظهار کرد: در این رزمایش هفت گردان بیت المقدس و یک گردان کوثر از حوزه های تابعه ناحیه مقاومت بسیج به مدت ۲ روز در حوزه استحفاظی حضور داشته و اقتدار و توان خود را در رزمایش به نمایش می گذارند.

وی افزود:این گردان ها مطابق سناریوهای تعریف شده، امروز با ستون کشی شهری و حضور در اردوگاه در کلاس ها شرکت کرده و روزجمعه نیز مراسم صبحگاه مشترک و اجرای سناریوهای پیش بینی شده را خواهیم داشت و در پایان در نماز جمعه شرکت خواهند کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب تصریح کرد: از اهداف رزمایش می توان به نمایش آمادگی مردمی مطابق با ماموریت های ذاتی بسیج، اصل بازدارندگی و دفاع از ارزش های انقلاب و نظام و ایجاد امید در دل دوستداران انقلاب اسلامی و ایجاد یاس و ناامیدی برای دشمنان انقلاب اسلامی در داخل وخارج از میهن اسلامی عنوان کرد.

پالهنگ با بیان اینکه حضور در عرصه سازندگی ومحرومیت‌زدایی، یکی از موضوعاتی است که از همان ابتدا در دستور کار بسیج قرار داشته و در مقطع کنونی نیز در ردیف مهمترین مأموریتهای بسیج وسپاه قرار دارد، افزود: در کنار برگزاری رزمایش گردان های بیت المقدس و کوثر،گروههای جهادی و  خدمات درمانی در مناطق محروم شهرستان حضور یافته و به ارائه خدمات می پرداند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.