رد صلاحیت 67 داوطلب شورا در شهرستان میاندوآب توسط هیئت های اجرایی و نظارت/34 نفر انصراف دادند
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۵:۴۸
شناسه : 260964
5

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب گفت: از مجموع کاندیداهایی که در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان میاندوآب ثبت نام کردند، 15 نفر توسط هیئت اجرایی و 52 نفر نیز توسط هیئت نظارت رد صلاحیت شده و 34 نفر نیز انصراف داده اند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، ناصر امیری در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب با اشاره به آمار رد صلاحیت ها در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در میاندآب، اظهار کرد: از مجموع یک هزار و 88 کاندیدایی که در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان میاندوآب ثبت نام کردند، 15 نفر توسط هیئت اجرایی و 52 نفر نیز توسط هیئت نظارت رد صلاحیت شده اند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب افزود: هم چنین 34 نفر از مجموع داوطلبان در شهرستان نیز بعد از ثبت نام از ادامه کاندیداتوری منصرف شده و انصراف داده اند.

وی با اشاره به اینکه در شهر میاندوآب هم صلاحیت 9 نفر توسط هیئت های اجرایی و نظارت تایید نشده است، گفت : از تعداد ۱۳۱ داوطلب شورای شهر میاندوآب، فقط یک نفر توسط هیات اجرایی ردشده و تعداد ۸ نفر نیز توسط هیات نظارت صلاحیت نگرفتند و سه نفر نیز تاکنون انصراف داده اند.

امیری از رد صلاحیت یک نفر در شهر باروق از تعداد 12 نفر داوطلب این شهر خبر داد و تصریح کرد: از  شهر چهاربرج نیز ۱۶ نفر به عنوان کاندیدا ثبت نام کرده بودند که از این تعداد نیز یک نفر رد صلاحیت و ۵ نفرانصراف داده اند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب اظهار کرد: در بخش باروق ۲۳۰ نفر داوطلب، یک نفر رد صلاحیت و ۲ نفرانصراف داده و در بخش مرکزی نیز از ۵۹۳ نفر داوطلب عضویت در شورا، ۲۶ نفر رد و ۲۱ نفر هم انصراف داده اند.

وی افزود: در بخش مرحمت آباد هم ۱۰۶ نفر داوطلب عضویت در دور پنجم شورای اسلامی روستاهای این بخش بودند که صلاحیت ۱۴ نفر از آنها رد و۳ نفر هم انصراف داده اند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.