راویان فتح به بیان جهادگری و ولایت‌پذیری رزمندگان بپردازند
۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
شناسه : 285807
7

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه در منطقه شمالغرب گفت: بیان جهادگری و ولایت‌پذیری رزمندگان رسالت اصلی راویان فتح است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر به نقل از اروم نیوز، سردار سرتیپ پاسدار «محمدتقی اوصانلو» صبح امروز در دوره آموزش روایتگری راویان فتح آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: ما باید تلاش کنیم که با تربیت راویان نسل جدید، خاطرات و حماسه‌هایی که در طول ۸ سال جنگ تحمیلی به وقوع پیوسته را به نسل های آینده منتقل کنیم.

وی، افزود: بازگو کردن روحیه جهادی، سيره عملی، ولايت‌پذيری شهدا و رزمندگان از رسالت‌های مهم راویان دفاع مقدس است.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه در منطقه شمالغرب، گفت: اگر می‌خواهیم ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه انتقال پیدا کند، باید تمام رشادت‌ها و واقعیات جبهه‌ها توسط راویان بیان شود.

۴۰ سال ایستادگی و بردباری ثمره اوج اقتدار آذربایجان‌غربی است

در این مراسم، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی نیز در سخنانی، بیان داشت: ۴۰ سال ایستادگی و بردباری ثمره اوج اقتدار این استان است.

وی، با قدردانی از تلاش راویان و خادمان حوزه راهیان نور، گفت: بیان حماسه‌ها و رشادت‌های رزمندگان به نسلی که جبهه و جنگ را ندیده‌اند، یک وظیفه بسیار خطیری است که خداوند این توفیق بزرگ الهی را نصیب شما کرده است.

سردار حبیب شهسواری، بابیان اینکه آذربایجان‌غربی در جنگ تحمیلی نقش مهم و اثرگذاری داشت، گفت: ۴۰ سال ایستادگی و بردباری ثمره اوج اقتدار این استان است.

وی، با بیان اینکه مردم این استان حق خود را در ۸ سال دفاع مقدس به خوبی ادا کرده‌اند، عنوان کرد: سردارانی همچون باكری‌ها که در عالم شناخته شده و کم نظیر هستند از مهم‌ترین افتخارات آذربایجان‌غربی در دفاع مقدس هستند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.