راه پیشرفت کشور دست یابی به اقتدار علمی است/پرستاران از حضرت زینب کبری(س) درس صبر و بردباری آموخته اند
۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱
شناسه : 297878
4
در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و پرستار عنوان شد؛ در مراسمی که به مناسبت هفته پژوهش و پرستار در میاندوآب برگزار شد، با اشاره به صبر و بردباری پرستاران، بر لزوم دست یابی به اقتدار علمی تاکید شد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، در مراسمی به مناسبت هفته پژوهش و پرستار که امروز با همکاری بسیج دانشجویی و دانشکده پرستاری میاندوآب در محل این دانشکده برگزار شد، از استاتید و دانشجویان به مناسبت هفته پژوهش و پرستار تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

راه پیشرفت کشور دست یابی به اقتدار علمی است

در این مراسم جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در سخنانی با تاکید بر علم آموزی و رشد علمی، اظهار کرد: در کشور ما علی رغم همه پیشرفت ها و موفقیت ها و برتری هایی که داریم، جا برای کارکردن و سخت کوشی و تلاش و مجاهدت بسیار است.

سرهنگ پاسدار حسین فرج زاده افزود: راه برون رفت از مشکلات و ادامه راه رسیدن به قله های پیشرفت و تمدن اسلامی و راه رسیدن به برتری و پیشرفت مادی و دست یابی به سبک زندگی اسلامی و ایرانی، دست یابی به قدرت علمی و رسیدن به مرجعیت علمی در دنیا است.

وی با تاکید بر اینکه راه پیشرفت کشور دست یابی به اقتدار علمی است، اظهار کرد:  از همه دانش آموزان،  دانشجویان و دانش پژوهان می خواهم که با مجاهدت علمی و تلاش؛ پشقراولان این حرکت بزرگ و حیاتی در کشور باشند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه باید به اقتدار علمی دست پیدا کنیم، تصریح کرد:  نقطه آغاز حرکت  این است که باید اعتراف  کنیم که علی رغم همه پیشرفت ها هنوز از خط مقدم علمی فاصله طولانی داریم و تا رسیدن به  مرزهای دانش، صنعت و تکنولوژی راهی پر از زحمت، تلاش و سخت کوشی داریم.

فرج زاده با اشاره به اینکه اقتدار علمی زیربنای همه اقتدارها است، افزود: باید چند قدم و چند گام جلوتر بوده و از مرزهای دانش جهانی عبور کنیم و علم نافع را به دنیا عرضه کنیم، علمی که خدمات می دهد و در خدمت بشریت است.

وی در ادامه با با تجلیل از ایثارگری های پرستاران، گفت: پرستاران صبر و استقامت را از حضرت زینب کبری(س) را درس گرفته اند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه پرستاران، با صبری زینبی گونه به آلام بیماران رسیدگی می کنند، افزود: این صبر و ایثار پرستاران مثال زدنی و قابل تقدیر بوده و اجر و پاداش بالاتری دارد.

فرج زاده گفت: بسیج و سپاه در کنار کادر درمان بوده تا ان شالله به زودی شاهد ریشه کنی ویروس منحوس کرونا باشیم.

پرستاران از حضرت زینب کبری(س) درس صبر و بردباری آموخته اند

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب نیز در این مراسم با اشاره به روز پرستار و ایثارگری کادرپرستاری، گفت: افتخارمی کنیم که جزئی از خادمان سلامت و طالبان شهادت هستیم.

سهراب حیدری با بیان اینکه پرستاران از حضرت زینب کبری(س) درس صبر و بردباری آموخته اند، افزود: هرگز روزهای سختی که در ابتدای شیوع کرونا شاهد بودیم و پرستاران با صبر و استقامت زینب گونه بر بالین بیماران حاضر می شدند را فراموش نخواهیم کرد.

وی اظهار کرد: مبارزه با کرونا نیز مانند دوران جنگ عرصه ایثارگری بود و پرستاران حضرت زینب گونه و به عشق مردم و وطن وارد عرصه مبارزه با بیماری کرونا شدند و ایثارگری کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب با بیان اینکه کرونا مرد و نامرد را در این ایام به خوبی نشان داد، تصریح کرد: کسانی بودند که در این شرایط سخت ما را تنها گذاشتند اما بسیج و سپاه در کنار کادر درمان بودند و پرستاران و پزشکان و کادر درمان و سلامت را یاری کردند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.