راه های فرعی منتهی به شهر باید به شدت کنترل شوند/ هر صنفی که به قانون تمکین نکند، پلمپ خواهد شد
۰۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
شناسه : 287606
6

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار میاندوآب گفت: راههای فرعی ورود به شهر و روستاهای اطراف با استفاده از ظرفیت های موجود محدود شود.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حسام شیرازه محبت امروز در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا در شهرستان میاندوآب با تاکید بر استفاده از ظرفیت نهادهای مختلف در مقابله با کرونا، گفت: راههای فرعی ورود به شهر و روستاهای اطراف با استفاده از ظرفیت های موجود محدود شود.

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار میاندوآب افزود:در بخش ها و روستاها می توان از ظرفیت بسیج برای کمک به دهیاری ها استفاده شود.

وی گفت:اداره صمت و اتاق اصناف با مدیران فروشگاههای زنجیره ای جلسه ای برگزار و برای مدیریت ورود و حضور خریداران در فروشگاهها تمهیدات لازم اندیشیده شود.

شیرازه محبت هم چنین با تاکید بر اینکه جایگاههای سوخت موظف به رعایت دستورالعمل ها هستند، تصریح کرد: در تماسی که با استاندار داشتیم، گفتند که پتروشیمی و واحدهای تولیدی با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی فعالیت خواهند کرد.

هر صنفی که به قانون تمکین نکند، پلمپ خواهد شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب نیز در این جلسه با اشاره به آخرین وضعیت کرونا ویروس در میاندوآب، گفت: میاندوآب در وضعیت قرمز قرار داشته و لازم است مردم در خانه بمانند تا زنجیره شیوع ویروس کرونا قطع شود.

سهراب حیدری افزود:تمهیدات لازم در فروشگاههای بزرگ برای جلوگیری از شیوع کرونا با توجه به ازدحام خریداران در برخی موارد اندیشیده شود.

وی هم چنین با اشاره به اینکه شهرداری در مورد دفن زباله ها تمهیدات لازم را اتخاذ کند، گفت: محدودیت های اعمال شده در مورد فعالیت صنوف غیرضرور و ورود و خروجی ها مثبت بوده است و باید ادامه یابد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب افزود: پیشنهاد تعطیلی پتروشیمی را با توجه به اینکه تولیدی صورت نمی گیرد و با توجه به ایاب و ذهاب برخی کارکنان از شهرهای اطراف داریم و این را در جلسه با رئیس دانشگاه نیز مطرح کردیم.

حیدری با تاکید بر اینکه راه های فرعی منتهی به شهر باید به شدت کنترل شوند، تصریح کرد: هر صنف و جایگاه سوختی هم که به قانون تمکین نکرده و دستورالعمل را رعایت نکند، پلمپ خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان صحرایی برای مواقع اضطراری در حال آماده سازی است، اظهار کرد: متاسفانه همچنان برخی پلاک های غیر بومی در داخل شهر تردد دارند و هم چنین تدابیر شدیدتری برای روز ۱۳ بدر باید انجام شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.