راه ایستادگی در برابر دشمنان؛ قوی شدن است
۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱
شناسه : 299025
3
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: باید در تمام زمینه ها و بخش ها اعم از اقتصادی،سیاسی، نظامی، علمی و فناوری، دانش پژوهی و جهاد تبیین و... قوی شویم در آن صورت می توان در مقابل دشمن ایستادگی کرد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام و المسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب در سخنانی با اشاره به وقایع اوکراین، اظهار کرد: اوکراین سومین کشور هسته ای دنیا بود اما فریب وعده های آمریکا و… را خورد و موشک های خود را نابود کرد.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه اکنون تمام زیرساخت های اوکراین نابود شده است، افزود: در دنیا اگر قوی نباشی مگر می توانی از خود دفاع کنی؟ اگر سیاستمداران اوکراینی عاقل بودند اکنون قدرت هسته ای بودند و امروز آمریکا جرات اعزام حتی یک سرباز به اوکراین ندارد چرا که منجر به جنگ جهانی می شود.

وی با اشاره اینکه  زمانی برخی جاهلانه یا نفهمیده، فریب خورده و یا از روی تحلیل های پوچ می گفتند که به موشک نیازی نداریم و دوران موشک نیست، گفت: امروز خود اوکراینی ها اعتراف می کنند که در خلع سلاح موشکی خود اشتباه کرده اند و لذا کسانی که می گویند موشک و قدرت دفاعی لازم نداریم در واقع به نظام و کشور خیانت می کنند.

حسن زاده با بیان اینکه تحریک کشور ثالث عامل این اتفاقات شده است، تصریح کرد: ما نیز به کشورهای اطراف خود توصیه می کنیم که دچار خطای راهبردی اوکراین نشوند که در اینصورت نابودی سرنوشت آنها خواهد بود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری مدت ها است که از ایران قوی صحبت کرده و بر لزوم قوی شدن در تمام زمینه ها صحبت می‌کنند، تصریح کرد: باید در تمام زمینه ها و بخش ها اعم از اقتصادی،سیاسی، نظامی، علمی و فناوری، دانش پژوهی و جهاد تبیین و… قوی شویم در آن صورت می توان در مقابل دشمن ایستادگی کرد.

حسن زاده تصریح کرد: امروز وظیفه ما بصیرت، آگاهی و حمایت از مسئولان و پشتیبانی از ولایت و حاکمیت است و در این میان نیز هر کسی که قدمی در راستای اشتغالزایی و تولید کار و ایران قوی بردارد در واقع توطئه دشمن را خنثی می کند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه انقلاب های بسیاری در دنیا به وقوع پیوستند اما به غیر از انقلاب اسلامی همه آنها از بین رفته و یا از مسیر خود منحرف شدند، افزود: دلیل این نابودی ها آن بود که چون ناامید و مایوس شده و اسیر اختلافات داخلی شدند و نتوانستند به اهداف خود دست یابند.

وی تصریح کرد: رمز پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی این است که از مسیر خود خسته نشده و ناامید نشویم و دچار اختلاف و مادیات نشویم و تنها زیر پرچم ولایت حرکت کنیم تا انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلی اش  برسانیم.

حسن زده هم چنین با اشاره به سالروز مبعث نبی مکرم اسلام(ص) اشاره کرد و افزود: پیامبر گرامی اسلام(ص) رحمه للعالمین بودند که قلب ها را تسخیر کردند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.