راه اندازی ۶ پایگاه “آمران سلامت” جمعیت هلال احمر در میاندوآب
۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۸:۲۳
شناسه : 291122
9
رئیس جمعیت هلال احمر میاندوآب خبر داد؛

رئیس جمعیت هلال احمر میاندوآب از برپایی شش پایگاه “آمران سلامت” در این شهرستان خبر داد.

پ
پ

نادر افشارلو در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به آغاز اجرای طرح “آمران سلامت” در میاندوآب همزمان با سراسر کشور، گفت: این طرح در راستای لبیک گویی به فرمان مقام معظم رهبری با هدف دعوت مردم به رعایت هر چه بیشتر پروتکل های بهداشتی اجرا می شود.

رئیس جمعیت هلال احمر میاندوآب اظهار کرد: در این راستا در شهرستان میاندوآب شش پایگاه شامل پنج پایگاه ثابت درون شهری و یک پایگاه سیار “آمران سلامت” راه اندازی شده است.

وی افزود:  نیروهای مشارکت کننده در طرح “آمران سلامت” در این پایگاه ها که در مناطق پرتردد شهری ایجاد شده اند، نسبت به آگاهسازی مردم در زمینه پیشگیری و مقابله با کرونا اقدام می‌کنند.

افشارلو با اشاره به اهمیت فرهنگ خودمراقبتی و پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا، تصریح کرد:پایگاه های “آمران سلامت” از پنجم آبان ماه راه اندازی شده و تا ۱۵ آبان ماه به فعالیت خود ادامه می دهد

رئیس جمعیت هلال احمر میاندوآب با تاکید بر رعایت توصیه ها و پروتکل های بهداشتی، اظهار کرد: از مردم عزیز خواهشمندیم با زدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، مسئولان را در راستای مقابله با ویروس و بیماری منحوس کرونا یاری کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.