راه اقتدار ایران اسلامی از مسیر علم، صنعت و فناوری می گذرد/هدف گذاری بسیج زمینه سازی و رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی است
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
شناسه : 297509
9
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب: جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه راه پیشرفت کشور مدیریت علمی کشور است، بر دانش بنیان شدن  اقتصاد، سیاست، کشاورزی و صنعت تاکید و تصریح کرد:  از همه دانش آموزان،  دانشجویان و دانش پژوهان می خواهم که با مجاهدت علمی و تلاش؛ پشقراولان این حرکت بزرگ و حیاتی در کشور باشند.
پ
پ

به گزارش زرین‌خبر، سرهنگ پاسدار حسین فرج زاده در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته میاندوآب به مناسبت هفته بسیج، اظهار کرد: امروز بسیج مایه امید برای دوستان و یاس و ناامیدی برای دشمنان نظام و انقلاب اسلامی شده است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه بسیج در همه صحنه ها اقتدار و صلابت خود را به نمایش گذاشته است، افزود: این حرکت مقتدرانه بسیج تا رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و با تاکید بر اینکه تنها راه نجات کشور، قوی شدن است، گفت: باید قوی شویم و راه قوی شدن تنها از طریق کسب اقتدار علمی میسر است که مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با نخبگان نیز به آن اشاره کردند.

فرج زاده با تاکید بر اینکه باید به اقتدار علمی دست پیدا کنیم، تصریح کرد:  نقطه آغاز حرکت  این است که باید اعتراف  کنیم که علی رغم همه پیشرفت ها هنوز از خط مقدم علمی فاصله طولانی داریم و تا رسیدن به  مرزهای دانش، صنعت و تکنولوژی راهی پر از زحمت، تلاش و سخت کوشی داریم.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه هدف گذاری بسیج زمینه سازی و رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی است، افزود: برای دست یابی به این هدف باید در هر دوبعد  سخت افزاری و نرم افزاری تلاش و کوشش کنیم.

وی گفت: بعد نرم افزاری  همان سبک زندگی اسلامی است که در بیانیه گام دوم انقلاب نیز به آن اشاره شده است و بعد سخت افزاری  تمدن نوین اسلامی نیز یعنی مجهز شدن  اقتدار علمی ،  تکنولوژی ، علم ، صنعت و فناوری .

فرج زاده با بیان اینکه راه پیشرفت کشور مدیریت علمی کشور است، بر دانش بنیان شدن  اقتصاد، سیاست، کشاورزی و صنعت تاکید و تصریح کرد:  از همه دانش آموزان،  دانشجویان و دانش پژوهان می خواهم که با مجاهدت علمی و تلاش؛ پشقراولان این حرکت بزرگ و حیاتی در کشور باشند.

انتهپیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.