راهیان نور ظرفیتی راهبردی در حوزه مقابله با جنگ شناختی دشمنان است
۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶
شناسه : 309581
2
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب: جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: اردوهای راهیان نور ظرفیتی راهبردی و ویژه برای جهاد تبیین و مقابله با جنگ شناختی دشمنان است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار منوچهر مؤدبی در جلسه ستاد پشتیبانی و هماهنگی راهیان نور در میاندوآب با بیان اینکه دشمن از جنگ سخت نتیجه نگرفته و لذا رو به جنگ نرم و ترکیبی آورده است، گفت: امروز دشمن با جنگ شناختی به میدان آمده و از این طریق اذهان و افکار مردم را نشانه گرفته است و می‌خواهد جوانان و نسل امروزی از مسیر انقلاب منحرف شوند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: در راستای مقابله با جنگ شناختی و ترکیبی دشمنان، بنا به توصیه مقام معظم رهبری باید جهاد تبیین را در اولویت قرارداد و در راستای آن قدم برداشت.

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت بهترین فرصت برای جهاد تبیین است، گفت: جوانان و نسل امروزی از این طریق با حضور در مناطق عملیاتی با رشادت‌های رزمندگان اسلام آشنا شوند.

مؤدبی تصریح کرد: اردوهای راهیان نور بهترین فرصت و زمینه برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت نسل اول انقلاب به نسل‌های امروزی است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با تأکید بر اینکه همه مسئولان باید نسبت به اردوهای راهیان نور اهتمام ویژه داشته باشند، اظهار کرد: ما در قبال خون شهدا وظیفه داریم و باید دست‌به‌دست هم داده و شرایطی را فراهم کنیم تا نسل امروزی با رشادت‌های این عزیزان آشنا شوند.

وی در ادامه با اشاره به اعزام کاروان‌های راهیان نور از میاندوآب به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور، افزود: ستاد شهرستانی اردوهای راهیان نور به ریاست فرمانداری برگزار و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته، امسال برادران و خواهران از میاندوآب به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.