راه‌اندازی واحدهای راکد، در اولویت کارگروه رفع موانع تولید باشد
۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
شناسه : 308790
1
سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب: سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب گفت:15 واحد راکد و تعطیل در شهرک صنعتی شهید باکری وجود دارد که باید در اولویت کاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان قرار گیرد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، محمدرضا رضایی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شهید باکری میاندوآب در سخنانی با تأکید بر بازگرداندن واحدهای راکد به چرخه تولید، اظهار کرد: ۱۵ واحد راکد و تعطیل در شهرک صنعتی شهید باکری وجود دارد که باید در اولویت کاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب افزود: عزم دولت سیزدهم برای حل مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی و حمایت از کارآفرینان جدی بوده و ما نیز در این راستا قدم برمی‌داریم.

وی با اشاره به اینکه حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی از اولین روزهای دولت در دستور کار قرار دارد، گفت: ما نیز به‌عنوان خدمتگزاران مردم با جدیت و تا حد توان مشکلات را پیگیری و اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

رضایی هم چنین با تأکید بر احصا مشکلات شهرک صنعتی شهید باکری میاندوآب، تصریح کرد: متأسفانه بعضی از واحدهای تولیدی همیشه در همه جلسات دیده می‌شوند و مشکل خاصی ندارند و واحدهایی که با مشکلات دست‌وپنجه نرم می‌کنند در جلسات نیستند؛ لذا باید احصا درست مشکلات شهرک در اولویت باشد.

سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب اظهار کرد: مشکلات واحدهای شهرک صنعتی باید احصا و حرف‌های تمامی واحد تولیدی باید شنیده شود.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.