راننده امانت‌دار میاندوآبی ۴۵۰ میلیون ریال پول را به صاحبش برگرداند
۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۸:۲۲
شناسه : 293180
9

رییس هیات‌مدیره اتحادیه تاکسیرانی میاندوآب گفت: راننده تاکسی امانت‌دار این شهرستان در اقدامی خداپسندانه، یک فقره چک و مقداری وجه نقد را که در خودرو اش جامانده بود، به دست صاحبش رساند.

پ
پ

کریم گلیار در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد:”توکل ملکی” راننده امانت‌دار تاکسی در این شهرستان در اقدامی خداپسندانه، یک فقره چک و مقداری وجه نقد به مبلغ ۴۵۰ میلیون ریال که در خودرو اش جامانده بود را به دست صاحبش رساند.

رییس هیات‌مدیره اتحادیه تاکسیرانی میاندوآب افزود: این راننده امانتدار پس از آنکه متوجه جاماندن یک فقره چک به روز به مبلغ ۳۹۰ میلیون ریال و ۶۰ میلیون ریال وجه نقد به همراه چند عدد کارت عابر بانک در خودرو می‌شود، بلافاصله موضوع را به این اتحادیه اطلاع می دهد.

وی گفت: این راننده تاکسی با این اقدام خیرخواهانه خود، دل صاحب آنها را که یک مرد ۴۰ ساله بود خوشحال و از نگرانی خارج کرد.

گلیار تصریح کرد: این مورد اولین بار نیست و در سال جاری در چند مورد وسایل قیمتی از جمله گوشی تلفن همراه، لباس و کارت عابر بانک مسافران در تاکسی جامانده که رانندگان تاکسی آنها را بلافاصله به اطلاع اتحادیه رسانده که برخی تحویل صاحبان خود داده شده و برخی هم در دفتر اتحادیه مانده است.

هم چنین سیاوش معبودی مدیر عامل سازمان حمل و نقل شهرداری میاندوآب نیز از این راننده امانتدار تاکسی که به مدت ۱۵ سال در عرصه خدمات تاکسیرانی مشغول فعالیت است، تقدیر کرد و گفت: امانتداری یکی از ویژگی های رانندگان تاکسی و وسایط حمل و نقل عمومی است و رانندگان تاکسی باید اخلاق نیکو و شایسته و امانتداری را در سرلوحه کار خود قرار دهند و در شهرستان میاندوآب نیز مشاهده شده که بارها رانندگان تاکسی اشیای به جا مانده در داخل تاکسی را به صاحبان آنها بازگرداندند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.