رابطه امام و امت، از مهمترین ارکان انقلاب اسلامی/ دشمن درصدد از بین بردن فرهنگ عاشورایی، مهدویت و رابطه امام و امت است
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰
شناسه : 271313
8

امام جمعه میاندوآب گفت: انقلاب اسلامی ایران، انقلاب امام به پشتیبانی امت بود و با سایر انقلاب ها متفاوت است و امروز دشمن می خواهد ارتباط بین امام و امت را از بین ببرد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امروز در همایش نقش روحانیون، مداحان و هیئت های مذهبی در تداوم انقلاب اسلامی که در مصلی امام خمینی(ره) میاندوآب برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای ما عزت و استقلال به ارمغان آورد، اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی، ایران اسلامی به مستقل ترین کشور دنیا تبدیل شده است.

امام جمعه میاندوآب افزود: امروز همه مسئولان کشور ما به صورت مستقیم و غیر مستقیم با رای مردم انتخاب می شوند.

وی با اشاره به اینکه امروز برخی کشورها مانند آمریکا در دنیا دم از دموکراسی می زنند، گفت: احمقانه ترین کاری که آمریکا در دنیا انجام می دهد این است که دم از دموکراسی، مردم سالاری و حقوق بشر می زند.

حسن زاده تصریح کرد: متاسفانه امروز در دنیا کشورهایی مدعی دموکراسی شده اند و آمریکا نیز با آنها  دوستی می کند که در طول تاریخشان یک انتخابات بیشتر انجام نداده اند که آن هم یک انتخابات غلط بوده است.

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی در این 39 سال گذشته همیشه مردم در سرنوشت خود سهیم بوده و در انتخابات بالای 60 درصد و حتی 80 درصد مشارکت داشته اند.

وی با تاکید بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در ایام الله دهه مبارک فجر، گفت: انقلاب اسلامی ایران، برای ما عزت و استقلال به ارمغان آورد و ارزش ها را جایگزین ضدارزش ها کرد.

حسن زاده با اشاره به اینکه دشمنان برای مقابله با ارزش ها و برای از بین بردن ارتباط بین امام و امت تلاش می کند، تصریح کرد: دشمن برخی اهداف عمده دنبال  و می خواهد فرهنگ عاشورایی، مهدویت و انتظار را از ما بگیرد.

امام جمعه میاندوآب افزود: انقلاب اسلامی ایران، انقلاب امام به پشتیبانی امت بود و با سایر انقلاب ها متفاوت است و امروز دشمن می خواهد ارتباط بین امام و امت را از بین ببرد.

وی در پایان تاکید کرد: روحانیون، مداحان و هیئت های مذهبی باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را تبیین کنند و هر کاری که در این زمینه می توانند، انجام دهند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.