رئیس شورای شهر میاندوآب، شهردار شد
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰
شناسه : 307650
4
جلسه شورای شهر میاندوآب با حضور اعضای شورای شهر برگزار و "بابک محمدزاده" رئیس فعلی شورای شهر به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب شد.
پ
پ

به گزارش گروه سیاسی زرین خبر، پس از کش و قوس فراوان جلسه شورای شهر میاندوآب به منظور بررسی کناره گیری “محمدعلی شریفی” شهردار متخب و انتخاب شهردار جدید برگزار شد.

در این جلسه که با حضور اکثریت اعضا و ناصر سلمان زاده‌، معاون عمرانی فرماندار میاندوآب برگزار شد، بابک محمدزاده رئیس شورای شهر میاندوآب گفت: اکثریت با کناره گیری شهردار منتخب مخالف هستیم و دیروز هم با وی صحبت کردیم.

وی افزود: رایزنی ها برای بازگشت “محمدعلی شریفی” شهردار منتخب از تصمیم خود نتیجه بخش نبود و وی دوباره ساعت ۱۵ امروز نامه دوم کناره گیری را ارسال کرده و ما نیز طبق قانون تصمیم گیری می کنیم.

با توجه به کناره گیری شهردار منتخب، شهردار جدید انتخاب می شود

ناصر سلمان زاده، معاون فرماندار در این جلسه گفت: شهردار منتخب فقط انتخاب شده و هنوز شهردار رسمی نشده است که استعفا معنی داشته باشد و لذا انصراف صحیح است.

وی گفت: با توجه به انصراف دوباره شهردار منتخب و نامه های وی، موافقت یا مخالفت نیاز به رای گیری دوباره ندارد و در صورتجلسه نیز به نامه های وی اشاره شده و با کناره گیری وی موافقت می شود.

در نهایت پس از کش و قوس فراوان و با توجه به کناره گیری “محمدعلی شریفی” شهردار متخب شورای شهر میاندوآب؛ شورای شهر میاندوآب با ۴ رای ” بابک محمدزاده” رئیس فعلی شورا را به عنوان شهردار منتخب جدید انتخاب کرد.

در این رای گیری سه نفر نیز رای خود را سفید دادند و از ذکر نام گزینه دیگری خودداری کردند.

پس از صدور حکم شهردار منتخب، “مصطفی رسولی” نفر هشتم انتخابات دور ششم شهر، جایگزین “بابک محمدزاده” در شورای شهر میاندوآب می شود.

هم چنین شورای شهر میاندوآب با ادامه سرپرستی “وحید اصغری پور” در سمت سرپرستی شهرداری میاندوآب تا صدور حکم شهردار منتخب موافقت کرد.

 

انتهای پیام/

 

 

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.