رئیس جمهور آینده باید انقلابی، فعال، نترس و کارآمد باشد/ جنگ را سردار سلیمانی ها از سر کشور برداشته اند/ دستگاه های نظارتی وارد عمل شده و از حق کارگران دفاع کنند
۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
شناسه : 261037
7

امام جمعه میاندوآب گفت: رئیس جمهور باید انقلابی، پایبند به ارزش های انقلاب و نظام، متعهد، متخصص و دشمن شناس باشد و در مقابل دشمنان نیز شجاع و نترس باشد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات همراه با انتخاب اصلح و شایسته، اظهار کرد: انتخابات یک امتحان و آزمایش است که در آن باید انتخاب اصلح و شایسته و افرادی را انتخاب کرد که انقلابی بوده و از خون شهدا، حریم ولایت و امت همیشه در صحنه دفاع و حمایت می کنند.

امام جمعه میاندوآب افزود: رئیس جمهور باید انقلابی، پایبند به ارزش های انقلاب و نظام، متعهد، متخصص و دشمن شناس باشد و در مقابل دشمنان نیز شجاع و نترس باشد.

وی با بیان اینکه افراد تنبل نمی توانند گره از کار مردم بگشایند و به درد مردم نمی خورند، گفت: فرد منتخب فعال و پرکار و کارآمد باشد و در هر نقطه ای از کشور که مشکل باشد، فورا در آنجا حاضر شده و به مشکلات رسیدگی کند.

حسن زاده با تاکید بر فراجناحی بودن، تصریح کرد: مردم از جناح و حزب بازی خسته شده اند و کسی می تواند کشور را اداره کند که فراجناحی بوده و فراجناحی نیز عمل کند و با اتحاد با قوای دیگر زیر پرچم ولایت حرکت کند.

خطیب نماز جمعه میاندوآب با اشاره به راهبردهای مقام معظم رهبری در انتخابات، اظهار کرد:  باید با تمام قدرت در انتخابات حاضر بوده و انتخابات پرشور و گسترده ای داشته و از نظام، انقلاب، ولایت و رهبری حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه حضور پرشور ما باید با انتخاب اصلح همراه باشد، افزود: وظیفه همه است که برنامه ها را بررسی کرده و به صحبت ها و مناظره ها توجه کرده و بهترین را انتخاب کنند.

حسن زاده با اشاره به اینکه قانون فصل الخطاب است، گفت: عده ای با تحریک ضد انقلاب در شبکه های اجتماعی و ماهواره ای به دنبال فتنه انگیزی هستند ولی مردم ایران اسلامی هوشیار و آگاه بوده و با حضور پرشور در پای صندوق های رای، مشت محکمی بر دهان دشمنان می زنند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه رای مردم حق الناس است، اظهار کرد: برگزار کنندگان انتخابات حق دخالت در انتخابات نداشته و حق ندارند تا امکانات دولتی در اختیار گروه خاصی قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه باید کسانی را انتخاب کرد که انقلابی و نترس و شجاع باشند، افزود: ترسو نباشند تا اینکه بگویند جنگ را از سر کشور ما برداشته اند، باید به آنها گفت که جنگ را سردار سلیمانی ها از سر کشور برداشته اند.

حسن زاده هم چنین با اشاره به روز جهانی کارگر و با تقدیر از تلاش کارگران در عرصه های مختلف، به دفاع از حقوق کارگران پرداخت و گفت: متاسفانه امروز در برخی جاها شاهد برده داری مدرن هستیم که عده ای به راه انداخته اند که باید دستگاه های نظارتی به آن توجه ویژه داشته باشند.

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: متاسفانه شنیده می شود بعضاً دو قرارداد داشته که یکی برای دستگاه های نظارتی بوده و دیگری برای کارگر و متاسفانه کارگری که باید حداقل یک میلیون و 100 هزار تومان بگیرد مجبور به کارگری با 700 هزار تومان می شود.

وی با طرح این سوال که آیا می شود با 700 هزار تومان گذران زندگی کرد، افزود: دستگاه های نظارتی باید وارد عمل شده و از حق کارگران دفاع کنند و حق را همیشه باید گفت، آیا خود آنها راضی می شود تا فرزندانشان در این شرایط کار کنند.

حسن زاده هم چنین با از تلاش های سرهنگ شیخ نژاد فرماندهی انتظامی شهرستان میاندوآب و پرسنل انتظامی شهرستان در مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر و برقراری نظم و امنیت، تصریح کرد: نیروهای نظامی و انتظامی سرباز ولایت هستند که هنوز هم در مرزها از خاک و ناموس ما و حریم ولایت دفاع می کنند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.