دیدار فرمانده و جمعی از بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با امام جمعه این شهرستان
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸
شناسه : 292893
5
به مناسبت دهه مبارک فجر انجام شد؛

به مناسبت دهه مبارک فجر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج به همراه جمعی از کارکنان و بسیجیان با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، در این دیدار که امروز انجام شد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در سخنانی با اشاره به اینکه شعار محوری دهه مبارک فجر امسال “انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر چون کوه استوار” است، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی، ابهت دروغین آمریکا واستکبار جهانی را درهم شکست و نظامی برگرفته از عدالت خواهی و ظلم ستیزی را پایه گذاری کرد.

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ استکبارستیزی را آرمان انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار کرد: امروز به برکت تدابیر و رهبری های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی،  کشتی انقلاب با صلابت و قدرت به راه خود ادامه می دهد.

پالهنگ با اشاره به اجرای ۱۶۳ برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر در رده های مختلف بسیج در میاندوآب، اظهار کرد: این مراسمات در سطوح مختلف پایگاه، حوزه و شهرستان اجرا می شود.

ضرورت تقویت روحیه جهادی و انقلابی 

امام جمعه میاندوآب نیز در این جلسه با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران، تحول عظیمی در ایران و دنیا به پا کرد و اندیشه و گفتمانی جدید به دنیا معرفی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده با بیان اینکه امروز دشمنان به دنبال ناامیدی مردم از نظام و انقلاب هستند، افزود: امروز ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی به یک ابرقدرت در دنیا تبدیل شده است و باید با اتحاد و همدلی در مقابل دشمنان ایستاد و خدمات انقلاب اسلامی را تبیین کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید مانند روحیه دهه اول انقلاب وارد میدان شده و جهادی وار تلاش و کشور کرد، افزود:: باید امروز نیز جوانان انقلابی و متدین، مانند همان کسانی که در هشت سال دفاع مقدس حماسه ها آفریدند، به صحنه آمده و افکار و اندیشه های امامین انقلاب را پیاده سازی کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.