دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با روحانیون اهل سنت
۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۱
شناسه : 293228
8

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه با روحانیون در روستاهای اهل سنت دیدار و گفت و گو کرد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب و حجت الاسلام عسگر امامی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه با همراهی فرمانده حوزه نبی اکرم(ص) حاج حسن و تعدادی از کارکنان ناحیه با ماموستا رحمانی و ابراهیمی آذر از روحانیون اهل سنت در روستاهای حاج حسن و سیستک دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: دشمنان اسلام همواره به دنبال اختلاف افکنی بوده و هستند و اتحاد امت اسلامی راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ با بیان اینکه دشمنان با امپراطوری رسانه ای به دنبال  فتنه انگیزی و ایجاد اختلاف هستند، افزود: همه تلاش دشمنان به سرکردگی استبکار جهانی این است تا ما زیر پرچم اسلام ناب محمدی(ص) با یکدیگر متحد نباشیم و برای این موضوع نیز برنامه ریزی می کند و لذا باید هوشیار باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه میاندوآب هم در سخنانی گفت: امروز دشمنان به دنبال تفرقه و اختلاف برای دست یابی به اهداف خود هستند.

حجت الاسلام عسگر امامی افزود: امروز دشمن از دین علیه دین استفاده می کند و لازم است در این راستا هوشیار بوده و بصیر باشیم.

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.