دیدار با رهبر معظم انقلاب مهمترین اقدام شورای سیاستگذاری کنگره ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی است/رتبه سوم آذربایجان غربی در کشور با ۱۵۰ هزار ایثارگر
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
شناسه : 268988
4

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: دیدار با رهبر معظم انقلاب مهمترین اقدام شورای سیاستگذاری کنگره ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سردار عابدین خرم در آئین اختتامیه کنگره ملی ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی که در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد با خیرمقدم به خانواده های شهدا و فرماندهان عالی رتبه سپاه پاسداران، اظهار داشت: تقارن ایام ولادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) با برگزاری کنگره ملی ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی مبارک است.

وی افزود: بسیج مجموعه‌ای از پاکترین، فداکارترین و آماده به کارترین جوانان و گنج پایان ناپذیر انقلاب است.

وی با بیان اینکه شهدا ارزشمندترین کالای وجودی خود که جان آن ها بود را تقدیم انقلاب کردند، افزود: شهدا محور وحدت در جامعه هستند، آنچنانکه ملت ایران اسلامی فارغ از رنگ و قوم و نژاد، سر تکریم و تعظیم در برابر روح خدایی رهروان روح الله فرود می آورند.

سردار خرم تاکید کرد: مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، سرود دشمن شکن وحدت را زمزمه کرده و سرمنشا دینی خود قرار داده اند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه انقلاب اسلامی انفجار نور را سبب شد و بر تن استکبار لرزه انداخت، اذعان داشت: شهدا جانبازان، ایثارگران و خانواده های آنان در تامین و تثبیت انقلاب اسلامی نقش بی بدیل و انکارناپذیری داشتند و دارند.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص حضور ایثارگران در دفاع مقدس، بیان داشت: کسانیکه در دوران دفاع مقدس سر از پا نشناخته و در صفوف دفاع شرکت کردند، منتظران واقعی امام عصر بودند، اگر هر ایرانی به اعتلای ایران و اسلام بیاندیشد و پاسداری از انقلاب را یک تکلیف الهی می داند باید بجز انقلابی گری تفکری نداشته باشد.

سردار خرم گفت: با بررسی وصیت نامه شهدا متوجه توصیه همه آنان به صیانت از انقلاب می شویم که امری مهم و غیرقابل انکار است.

دبیر کل کنگره ملی ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی با اشاره به برخی از اقدامات شورای سیاستگزاری کنگره گفت: ۶۵۰ هزار سند در این زمینه جمع آوری شده است و بیش از ۱۷۰ عنوان کتاب و از جمله دایرالمعارف شهدا نیز به چاپ رسیده، تولید سی مستند تلویریونی و ۳۱۰ مستند ده دقیقه ای از مادران و پدران شهدا، ساخت و رونمایی از ۱۷۵ ائلمان و یادمان برای شهدا، یادمان و دهکده مقاومت در ارومیه که ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، از جمله برنامه هاست.

وی گفت: آذربایجان غربی با وجود ۱۲ هزار شهید، ۱۹ هزار جانباز و بیش از ۱۵۰ هزار ایثارگر و رزمنده دوران دفاع مقدس رتبه سوم کشور را از لحاظ تعداد ایثارگران به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/اروم نیوز

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.