دو واحد غیرمجاز دندانپزشکی در میاندوآب پلمب شد
۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۰۸
شناسه : 310619
4
مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب از پلمب دو واحد غیرمجاز و فاقد مدرک در حوزه دندانپزشکی در این شهرستان خبر داد.
پ
پ

مسعود باقری در گفتگو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: پیرو گزارش‌های مردمی، مشخص شد دو واحد دندانپزشکی غیرمجاز و فاقد مدرک در امر دندانپزشکی مداخله می‌کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب با بیان اینکه این دو واحد به‌صورت کاملاً غیربهداشتی و فاقد مدارک اداره می‌شدند، افزود: پس از بررسی‌های لازم و طبق قانون و برابر دستور مقام قضایی، توسط کارشناسان نظارت بر درمان، امور حقوقی این واحدها که هر دو در یکی از مناطق شهری میاندوآب مستقر بودند پلمب شد.

وی گفت: مسئولین این مراکز جعلی، بدون هیچ‌گونه مدرک پزشکی و با جعل برخی عناوین، اقدام به درمان غیرمجاز مردم می‌کردند.

باقری تصریح کرد: بر اساس آیین‌نامه‌های وزارت بهداشت، هرگونه فعالیت درمانی در محیط پزشکی منوط به اخذ مجوزهای لازم توسط افراد واجد شرایط امکان‌پذیر است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب اظهار کرد: استقرار و فعالیت با دستگاه‌های پزشکی بدون اخذ مجوزهای مربوطه از وزارت بهداشت و نیز با حضور افراد فاقد صلاحیت، غیرقانونی بوده و مصداق ایجاد مؤسسه غیرمجاز است.

وی افزود: از مردم درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه درمان، سریعاً موضوع را به شماره تماس ۴۵۲۶۸۸۴۹ (واحد نظارت بر درمان) اطلاع‌رسانی کرده و یا به‌صورت حضوری موضوع را به این شبکه گزارش کنند تا با متخلفین برابر مقررات برخورد شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.