دو باب جایگاه عرضه سوخت در منطقه میاندوآب به ‌بهره‌برداری رسید
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱
شناسه : 305478
4
همزمان با دهه مبارک فجر؛ مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی میاندوآب گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، دوباب جایگاه عرضه سوخت بنزین، نفتگاز  وCNG  این منطقه در نقده و بوکان به بهره برداری رسید.
پ
پ

سید جواد فیض حسینی در این زمینه به خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر و در راستای تسهیل در ارایه خدمات مطلوب به شهروندان،کاهش ترافیک درون شهری و هزینه رفت و آمد صاحبان خودروها و خدمت رسانی مطلوب به هموطنان عزیز و توسعه متوازن نقاط عرضه فرآورده های نفتی در جنوب آذربایجان غربی، دوباب جایگاه عرضه سوخت در نقده و بوکان به بهره برداری رسیدند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی میاندوآب افزود: در این راستا هفتاد و چهارمین جایگاه عرضه سوخت مایع و بیست ونهمین جایگاه تک منظوره CNG منطقه میاندوآب در شهرستان های نقده و بوکان افتتاح و در مدار سوخترسانی قرار گرفتند .

وی گفت: مجتمع خدمات بین راهی CNGعالیشانی در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال و مجتمع خدماتی رفاهی عرضه بنزین و نفتگاز همایونی(تحت برند)در زمینی به مساحت هفت هزار متر مربع و با هزینه ای بالغ بر ۱۲میلیارد تومان توسط بخش خصوصی احداث شده است.

فیض حسینی تصریح کرد: جایگاه CNGعالیشانی با برخورداری از سه سکوی سوخت‌گیری و سه دیسپنسر و شش نازلCNG و مجتمع خدماتی رفاهی عرضه بنزین و نفتگاز  همایونی (تحت برند )با ۱۶نازل، دارای دو سکوی عرضه فرآورده بنزین و دو سکو با عرضه فرآورده نفتگاز بر مبنای تازه‌ترین استانداردهای شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است.

وی گفت: با راه‌اندازی این جایگاه ها، زمینه اشتغال‌زایی برای ۱۲ نفر فراهم شده است.

منطقه میاندوآب با داشتن هشت ناحیه و ۱۰۳ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و CNGوظیفه سوخت‌رسانی به هشت شهر جنوب آذربایجان غربی را بر ‌عهده دارد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.