دوچرخه سواران “چهل بهار” به میاندوآب رسیدند + تصاویر
۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۸:۲۴
شناسه : 278527
8

تور دوچرخه‌سواری یگان‌های ویژه با عنوان “چهل بهار” با استقبال جمعی از مسئولان میاندوآب به این شهرستان رسید.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، تور دوچرخه سواری یگان های ویژه ناجا سراسر کشور به مناسبت چهل بهار امروز به میاندوآب رسید و مورد استقبال معاون فرماندار، فرمانده انتظامی، رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان انتظامی و شهرستانی قرار گرفتند.

سرگروه این تیم دوچرخه سواری در بدو ورود به شهرستان میاندوآب در رابطه با این تور به خبرنگاران گفت: به مناسبت چهلمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی، تور دوچرخه‌سواری یگان‌های ویژه، نوار مرزی کشور را به مسافت بیش از 8 هزار کیلومتر رکابزنی می کنند.

بهنام فتحی پور اظهار کرد: این تور با دو رکابزن ثابت و در هر استان نیز با همراهی تیم دوچرخه سواری یگان های ویژه ناجا متشکل از 10 تا 20 نفر به مسیر خود ادامه می دهد.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی می کنیم این تور 50 تا 60 روز طول بکشد، افزود: در روز 22 بهمن، روز جشن پیروزی انقلاب اسلامی در میدان آزادی تهران به کار خود پایان خواهیم داد.

گفتنی استتور دوچرخه‌سواری یگان‌های ویژه ناجا با نام «چهل بهار» به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با شعار «انقلاب اسلامی پیروز نبرد 40 ساله با آمریکا» و تجلیل از شهدای انقلاب، شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و به‌ویژه شهدای نیروی انتظامی، مسیری به مسافت هشت هزار کیلومتر را از مرقد مطهر امام راحل آغاز و پس از رکاب زدن در 19 استان در روز 22 بهمن برای شرکت در مراسم سالروز پیروزی انقلاب در میدان آزادی تهران حضور می یابند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.