دولت هرچه سریعتر گام پنجم را اجرایی کند/ انتقام سخت تا خروج آمریکا از منطقه ادامه دارد/ سیلی سپاه ابهت پوشالی آمریکا را در هم کوبید/ اخلاص، شجاعت و تدبیر از برجسته ترین ویژگی های حاج قاسم بود
۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
شناسه : 286223
1

امام جمعه میاندوآب گفت: حاج اسماعیل قاآنی، حاج قاسم دوم بوده و انتقام سخت نیز مرحله به مرحله تا اخراج آمریکا از منطقه ادامه خواهد داشت.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به شهادت حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: حاج قاسم محبوب قلوب مردم بود و دلربایی می کرد.

امام جمعه میاندوآب افزود: اخلاص، شجاعت و تدبیر از مهم ترین ویژگی های حاج قاسم بود که مقام معظم رهبری به آنها اشاره کردند و همین دلیل محبوب قلوب مردم و دلربایی ایشان بود.

وی با بیان اینکه قطعا تاثیر شهادت حاج قاسم از خود حاج قاسم کمتر نخواهد بود، گفت: حاج اسماعیل قاآنی، حاج قاسم دوم بوده و انتقام سخت نیز مرحله به مرحله تا اخراج آمریکا از منطقه ادامه خواهد داشت.

حسن زاده تصریح کرد: در حالی که در دنیا کسی جرات تو گفتن به آمریکا را ندارد، ایران اسلامی موشک های خود را در مجهزترین پایگاه آمریکا در منطقه فرود آورد و امریکا هیچ غلطی نتوانست بکند.

امام جمعه میاندوآب افزود: ما ملت شهادتیم و از شهادت نمی هراسیم و باید این روحیه انقلابی که همان روحیه اول انقلاب است را باید حفظ کرد.

وی با اشاره به اینکه مردم ولایتمداری خود را نشان دادند، گفت: بر مسئولان وظیفه است تا به وظیفه خود عمل کنند.

حسن زاده با اشاره به اینکه استکبار یا تهدید می کند یا تطمیع و اغوا، افزود: کار دشمن این است که از یک سو تهدید کند و از سوی دیگر حرف از مذاکره بزند و لذا باید هوشیار باشیم.

وی تاکید کرد: آمریکای جنایتکار ایران را بداند که اگر کوچکترین حرکتی انجام دهد، پاسخ های محکم تر و ویران کننده تری دریافت خواهد کرد.

امام جمعه میاندوآب با تقدیر از حضور پرشور مردم در نقاط شهری و روستایی میاندوآب در پاسداشت مقام شامخ شهدا و شهید سردار سپهبدحاج قاسم سلیمانی؛ تصریح کرد: مردم نشان دادند که قدرشناس بوده و ارزش و ضدارزش را می شناسند.

وی با تقدیر و حمایت از پاسخ موشکی ایران به جنایت تروریست ها؛ افزود: این قدرت موشکی را مدیون شهید طهرانی مقدم ها هستیم.

امام جمعه میاندوآب هم چنین به اقدامات متقابل دولت و مجلس و شورای نگهبان در مقابل جنایت تروریست ها اشاره کرد و گفت: دولت باید سریعا گام پنجم را اجرایی کند.

حسن زاده با اشاره به سالروز تاسیس شورای عالی انقلاب فرهنگی؛ اظهار کرد: از شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز انتظار داریم مانند سپاه،دولت و مجلس در مقابل جنایت تروریستی آمریکا موضع گیری و اقدامات لازم را انجام دهد.

امام جمعه با بیان اینکه در ایام فاطمیه قرار داریم؛ گفت: از مردم عزیز درخواست داریم مجالس عروسی و… را به بعد از ایام فاطمیه موکول کنند.

وی با بیان اینکه هرکس عبد خدا باشد همه عبد او می شوند، افزود: راه نفوذ در دلها بندگی واقعی خداست.

حسن زاده با اشاره به اینکه بندگی خدا نمایش بردار نیست، گفت: باید از نمایش و ادا در آوردن و بازی در بندگی خدا بپرهیزیم و تنها هدف ما جلب رضایت خدا باشد و در نظر داشته باشیم که این دنیا، دنیای عمل است نه بازی و نمایش و از دروغگویی و تهمت و غیبت بپرهیزیم.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه فرد دروغگو به درد کشور و شهر نمی خورد، اظهار کرد: کسی که دروغ می گوید از بندگی خدا فاصله گرفته است و لذا باید مراقب و هوشیار باشیم.

انتهای پیام/

 

 

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.