دولت در انتخابات امانت‌دار رأی مردم و بی‌طرف است
۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴
شناسه : 314564
4
معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب: معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب گفت: به شرافت، وجدان و خون شهدا قسم می‌خورم و با ولایت پیمان می‌بندم که خود و زیرمجموعه‌ام لحظه‌ای از بی‌طرفی خارج نشده و امانت‌دار رأی مردم باشیم.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، محمدرضا رضایی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب با بیان اینکه شهدا از عزت، شرافت و انسانیت ما دفاع کردند، اظهار کرد: ما همواره مدیون خون شهدا هستیم و باید قدردان آن باشیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب با اشاره به‌قرار داشتن در آستانه سالروز حماسه ۹ دی و سالروز شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی، افزود: اخلاص از ویژگی‌های برجسته شهید سلیمانی بود.

وی با بیان اینکه حماسه ۹ دی، تجلی بصیرت مردم بود، گفت: مردم در ۹ دی نشان دادند که همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده و هیچ‌وقت پشت انقلاب را خالی نکرده‌اند.

رضایی در ادامه با تأکید بر اینکه در دهه فجر مدیران دولتی حق کلنگ‌زنی ندارند، تصریح کرد: در آستانه دهه فجر قرار داریم و در این ایام چیزی به نام کلنگ‌زنی نخواهیم داشت.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب افزود: صرف اینکه پروژه‌ای کلنگ‌زنی شده و انتظاراتی برای مردم ایجاد شود؛ سبب بدبینی به دولت صادق الوعد می‌شود و این را بدانید که اگر کلنگ‌زنی در دهه فجر باشد، از جانب دولت نیست.

وی با اشاره به اینکه از جمله موضوعاتی که به‌هیچ‌وجه کوتاهی قابل‌قبول نیست مسائل سیاسی و امنیتی است، گفت: ادارات و دستگاه‌های دولتی موظف هستند که تمام امکانات خود را بدون چانه‌زدن و فوت وقت برای برگزاری انتخابات، در اختیار فرمانداری قرار بدهند.

رضایی در ادامه با قرائت مواد قانونی انتخابات در مورد کارکنان دولتی اشاره کرد و افزود: طبق قانون؛ هرگونه فعالیت یا تبلیغات انتخاباتی در ساعات اداری و هرگونه سوءاستفاده از جایگاه، عنوان، مقام یا موقعیت اداری و سازمانی به‌منظور تبلیغات انتخاباتی توسط کارکنان دستگاه‌ها ممنوع است و این موضوع باید به بهترین نحو ممکن توسط مدیران رعایت شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب با تقدیر و تشکر از تمام کسانی که اعلام آمادگی کرده و برای گرم‌کردن تنور انتخابات وارد صحنه انتخابات شده‌اند، تصریح کرد: به‌عنوان فرماندار به شرافت، وجدان و خون شهدا قسم می‌خورم و با ولایت پیمان می‌بندم که خود و زیرمجموعه‌ام لحظه‌ای از بی‌طرفی خارج نشویم و امانت‌دار رأی مردم باشیم.

رضایی با اشاره به اهمیت انتخابات، اظهار کرد: این جریان سیاسی که در اسفندماه در کشور اتفاق می‌افتد، کشور را در مقابل بیگانگان حفظ کرده و اقتدار نظام و انقلاب اسلامی به رخ دشمنان می‌کشد.

وی با بیان اینکه انتخابات قطعاً در داخل کشور همبستگی اجتماعی و ضریب نفوذ مردم را بالا می‌برد، تصریح کرد: دولت نیز تمام سعی و تلاش خود را در راه خدمت به مردم به کار گرفته است و بر این موضوع تأکید دارد که این انقلاب مردمی بوده و با مردم پیش رفته و اهداف مردم را پیگیری می‌کند.

دولت و مجلس در راستای رفع مشکلات مردم قدم برمی‌دارد

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با بیان اینکه امروز ایران به کشوری مهم و تأثیرگذار در دنیا تبدیل شده است، اظهار کرد: امروز ایران به قدرت برتر در منطقه تبدیل شده است.

مهدی عیسی زاده افزود: ایران اسلامی به پشتیبانی مردم تهدیدات و تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرده و به سمت موفقیت‌های بیشتر حرکت می‌کند.

وی هم چنین با اشاره به اهمیت موضوع جمعیت، گفت: مسئله جمعیت، مورد تأکید مقام معظم رهبری است و لذا باید به این مسئله توجه بسزایی داشته باشیم.

نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به تلاش دولت و مجلس برای رفع مشکلات نیز اشاره و تصریح کرد: دولت و مجلس در راستای رفع مشکلات مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.