دولت تراز انقلاب باید در مسیر تحقق تمدن اسلامی گام بردارد/ تمام هم و غم دشمن متلاشی کردن بنیان خانواده است
۰۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
شناسه : 283115
4

امام جمعه میاندوآب گفت: دولت در تراز گام دوم انقلاب باید ویژگی ها و خصوصیاتی داشته باشد تا بتواند در امر جامعه سازی و تمدن سازی مفید باشد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به آغاز هفته دولت، اظهار کرد: دولت در تراز گام دوم انقلاب باید ویژگی ها و خصوصیاتی داشته باشد تا بتواند در امر جامعه سازی و تمدن سازی مفید باشد.
امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه در 40 سال نخست انقلاب اسلامی خدمات فراوانی در نقاط مختلف کشور و در دوره افتاده ترین روستاها انجام گرفته است، افزود: به برکت انقلاب و نظام اسلامی و نعمت ولایت فقیه، سرعت توسعه در ایران در مقایسه با سایر کشورها، چشمگیر و قابل توجه است.
وی التزام عملی به نظام و شعار های انقلاب را از ویژگی های دولت در تراز انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: نباید شعارها و خاستگاه اصلی انقلاب و حمایت از جریان انقلاب به فراموشی سپرده شود.
وی بر لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی تاکید و تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی و توجه به قدرت درون زا بویژه در دوران تحریم باید مورد توجه دولت باشد و این نکته حائز اهمیت است که هرجا به توانمندی های داخلی توجه کرده موفق بوده و نیاز های خود را تامین کرده ایم.
امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه پارت بازی خیانت به نظام و انقلاب است، اظهار کرد: دولت در تراز گام دوم انقلاب اسلامی باید نظارت دقیق بر عملکرد دستگاهها برای جلوگیری از شکل گیری کانون های فساد داشته باشد.
وی افزود: از وظایف مهم قوه مجریه، بازرسی دقیق است تا هرجا کسی کار خود را درست انجام نمی دهد، بررسی و از آن جلوگیری شود.
حسن زاده با بیان اینکه مردم ولی نعمت این انقلاب هستند، اظهار کرد: مردم برای ما مهم هستند نه فلان مسئول و هرجا مردم در صحنه بوده اند، این انقلاب به پیش رفته است.
وی با تاکید بر نظارت و بازرسی های دقیق، تصریح کرد: وام هایی که برای تولید اختصاص می یابد باید در جای خود هزینه شوند.
امام جمعه میاندوآب هم چنین با بیان اینکه مسئولان باید پاک دست و ساده زیست باشند، افزود: رعایت بیت المال و جلوگیری از حیف و میل بیت المال و مدیریت جهادی از دیگر ویژگی هایی هستند که هم دولت و هم ملت در راه تمدن سازی باید به آن توجه داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه تمام هم و غم دشمن متلاشی کردن بنیان خانواده است، تصریح کرد: باید به خانواده توجه فراوانی شود چرا که امروز دشمن به دنبال از بین بردن خانواده است.
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.