دولت از ظرفیت مناطق مختلف برای حل مشکلات استفاده کند
۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
شناسه : 308437
4
امام‌جمعه موقت میاندوآب: امام‌جمعه موقت میاندوآب گفت: دولت باید سیاست‌گذاری و مدیریت را در دستور کار قرار داده و از ظرفیت‌های مناطق مختلف در راستای برنامه‌ریزی برای حل مشکلات استفاده کند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت‌الاسلام عادل گل حسینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته میاندوآب با اشاره به اینکه دولت باید نسبت به اقشار ضعیف جامعه توجه ویژه داشته باشد اظهار کرد: لازم است دولت مردان نسبت به وضعیت اقتصادی و معیشتی اقشار آسیب‌پذیر و ضعیف جامعه دقت و اهتمام ویژه داشته باشند.

امام‌جمعه موقت میاندوآب به وظیفه مردم نیز در این زمینه اشاره کرد و افزود: دولت و مردم هر کدام وظیفه‌ای جداگانه برعهده دارند و در کنار اهتمام و توجه ویژه دولت، مردم نیز باید از یکدیگر دستگیری کنند.

وی با تأکید بر برنامه‌ریزی دقیق و درست توسط دولت برای بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مناطق مختلف، تصریح کرد: دولت باید سیاست‌گذاری و مدیریت را در این زمینه در دستور کار قرار داده و از ظرفیت‌های مناطق مختلف در راستای برنامه‌ریزی برای حل مشکلات استفاده کند.

گل حسینی به مسائل منطقه‌ای و سیاست خارجی و ازسرگیری رابطه ایران و عربستان اشاره و تصریح کرد: دیپلماسی خارجی دولت و یا اتفاقاتی که در جهان اسلام در حال روی داده است، سبب الفت و اتحاد بیشتر در جهان اسلام شده است.

امام‌جمعه موقت میاندوآب با تأکید بر حمایت از نیروها و جبهه مقاومت، اظهار کرد: نیروهای جبهه مقاومت در حقیقت نیروهای اسلام هستند.

وی در ادامه بر لزوم رعایت و توجه به ارزش‌های جامعه دینی تأکید کرد و گفت: حجاب یکی از ارزش‌های اسلامی است که باید موردتوجه قرار گیرد و نباید نسبت به این موضوع و لاابالی‌گری و امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر طبق مراتب آن، بی‌تفاوت بود.

گل حسینی با بیان اینکه حجاب و تبعیت از ولایت دو توصیه شهدا به ما است، افزود: مؤمنان باید به واجبات الهی و فروعات دینی عمل کرده و در آن کوتاهی نکنند.

امام‌جمعه موقت میاندوآب در ادامه خطبه‌ها با تأکید بر توجه به سبک زندگی اسلامی، تصریح کرد: اگر سبک زندگی اسلامی در جامعه نهادینه شود در آن صورت بسیاری از مشکلات و پرونده‌های قضایی که امروز شاهد هستیم را نخواهیم دید.

وی به سالروز تشکیل مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: مغز متفکر یک جامعه، مجلس است که باید با تصویب و وضع قوانین صحیح در راستای هدایت صحیح جامعه و جلوگیری از جرم قدم بردارد.

گل حسینی هم چنین با تبریک دهه کرامت و فرارسیدن میلاد باسعادت امام رضا (ع)، اظهار کرد: باید سیره و روش امام رضا (ع) مدنظر و الگوی همه ما قرار گیرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.