دوران کرونا، ارزش و منزلت معلم را نمایان کرد
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۹:۵۰
شناسه : 294092
10
فرماندار میاندوآب: فرماندار میاندوآب گفت: در هیچ برهه‌ای از تاریخ به اندازه دوران شیوع کرونا، جایگاه و منزلت معلم که شبانه روز تلاش کردند؛ آشکار نشد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حسام شیرازه محبت امروز در آئین گرامیداشت هفته معلم، با گرامی‌داشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری،اظهار کرد: در هیچ برهه‌ای از تاریخ به اندازه دوران شیوع کرونا، جایگاه و منزلت معلم آشکار نشد.

فرماندار میاندوآب افزود: معلمان و فرهنگیان عزیز به عنوان مجاهدان راه تعلیم و تربیت در ایام کرونایی در کنار کادر درمان و مدافعان سلامت، شبانه‌روز تلاش کردند.

وی گفت: مصادیق گوناگونی از تلاش و فداکاری معلمان شهرستان میاندوآب را در شرایط سخت کرونایی شاهد بودیم که نمونه بارز آن فعالیت تمام وقت و مشارکت در تهیه تبلت برای دانش آموزان نیازمند بود.

مدیر اداره آموزش و پرورش میاندوآب نیز در این مراسم با تقدیر از تمامی فرهنگیان و زحمات و تلاش های آنان در عرصه آموزش و تعلیم و تربیت، گفت: فرهنگیان در ایام کرونایی حضور و فعالیت مداوم در شبکه شاد و فضای مجازی در راستای تداوم آموزش و تعلیم و تربیت داشته اند.

بهروز تقی نژاد با اشاره به شرایط کرونایی، افزود: با توجه به تغییرات مشهود  و اساسی در زیست بوم جدید، همت مضاعف و ابتکار معلمان در به ثمر نشاندن اهداف آموزشی و تربیتی را شاهد بودیم که جای تشکر و قدردانی دارد.

گفتنی است فرماندار میاندوآب صبح امروز به همراه بهروز تقی نژاد مدیر آموزش و پرورش این شهرستان با حضور در مدارس دبیرستان حضرت معصومه (س)، ضمن دیدار مجازی با فرهنگیان، هفته معلم را در بستر شبکه شاد به معلمان تبریک و از آنان تجلیل کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.