پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به حادثه تروریستی تهران، اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، دشمنان داخلی و خارجی بدانند که این حادثه هیچ تزلزلی در اراده مردم ایجاد نخواهد کرد.

امام جمعه میاندوآب به دشمنی استکبار جهانی با اسلام اشاره کرد و افزود: اکنون دوره جنگ احزاب است و اسلام آمریکایی در مقابل اسلام ناب محمدی(ص) قرار دارد و همه کشورهای استکباری در مقابل جبهه حق قرار گرفته اند.

وی با انتقاد نسبت به اینکه می گویند دوران جنگ و شعار مرگ تمام شده است، گفت: برعکس امروز دوران مرگ گفتن تمام نشده بلکه دوران مرگ گفتن و تقابل و مبارزه پیچیده تر از قبل شده است.

حسن زاده تصریح کرد: وظیفه دستگاه امنیتی بگیر وببند است و باید ضد انقلاب ها و نیم درصد ارازل و اوباش از دستگاه امنتی در هراس باشند و دستگاه های امنیتی و نظامی با اقتدار و صلابت با افراد ضد انقلاب و منافقین داخلی و خارجی برخورد کنند و این خواسته مردم نیز است.
خطیب نماز جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه جنگ حق و باطل ادامه دارد، اظهار کرد: از سپاه مقتدر که توطئه تروریست ها را در نطفه خفه کرد، تقدیر و تشکر می کنم.

وی با اشاره به اینکه اسلام آمریکایی یعنی زراندوزی و راحت طلبی، افزود: اسلام ناب محمدی(ص) یعنی جهاد، همیشه در وسط میدان بودن و مبارزه با قدرت های استکباری و باطل.

حسن زاده با بیان اینکه جنگ ادامه دارد و هنوز تمام نشده است، گفت: ملت ایران اسلامی با قدرت و صلابت اعلام می کنند که در مقابل دشمنان داخلی و خارجی می ایستند و با آنها مبارزه می کنند.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه دشمن با لباس دوست وارد صحنه شده است، اظهار کرد: باید در مقابل افراد بی بصیرت، بی بند و بار و منافقان داخلی ایستاد و با بی دینان، فتنه گران مقابله و برخورد کرد نه اینکه برای انسان های ارزشی و انقلابی و متدین پرونده تشکیل داد و دهان کسانی که حقیقت را می گویند و تذکر می دهند، را بست.
وی بیان اینکه مردم شهرستان میاندوآب در 38 سال گذشته در همه صحنه ها حاضر بوده و امتحان خود را به خوبی پس داده اند، افزود: باید اشدا علی الکفار بوده و برای افراد بی دین، بی بصیرت، فتنه گر و بی بند وبار پرونده سازی کرد نه برای افراد انقلابی و چند روحانی و معلم.

حسن زاده با اشاره به اینکه به کسانی که برای افراد انقلابی و متدین پرونده سازی می کنند، هشدار می دهم که حواس خود را جمع کنند، تصریح کرد: یک نفر که در سال 88 اصل فتنه بود، با نامحرمان انقلاب جلسه می گذارد و برای انقلابی ها پرونده می سازد و بنده هشدار می دهم که اگر عقب نشینی کند اسم او را نمی برم ولی در غیراینصورت او را رسوا می سازیم.
امام جمعه میاندوآب به لیالی پرفیض قدر اشاره و اظهار کرد: لیالی پرفیض قدر از راه های نزدیک به خداست و شبی است که رحمت خدا شامل حال همه انسان ها می شود و روزی انسان در شب قدر، مقدر می شود و باید از این شب ها به بهترین نحو استفاده کرد.

وی افزود: اگر می خواهی از آتش جهنم در امان باشی، باید در شب قدر استغفار کنی و توجه داشته باشی که از این عمل خود نیز مغرور و متکبر نشوی.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.