دوران دفاع مقدس، تحقق  شعار “ما می توانیم” بود/ شهید باکری، فرمانده دل ها بود
۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۵:۵۹
شناسه : 259995
19

فرمانده دوران دفاع مقدس و همرزم شهید باکری گفت: عراق از لحاظ عده و عُده، بر ما برتری داشت و از سوی کشورهای مختلف دنیا مورد حمایت بود ولی ما به تنهایی در مقابل همه این کشورها ایستادیم و نشان دادیم که نتوانستن معنا ندارد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سردار یعقوب صمدلویی در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و عملیات بدر و خیبر در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان، با بیان اینکه ما هرچه داریم از شهدا داریم، اظهار کرد: باید قدردان خون شهدا باشیم که برای امنیت ما از جان خودگذشتند.

وی با اشاره به اینکه ماباید از شهدا درس بگیریم، افزود: در زمان جنگ است که چهره واقعی انسان ها نشان داده می شود و ما نیز آقا مهدی باکری را در این مکان شناختیم که چه مردی است.

این همرزم شهید باکری با بیان رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، گفت: عراق از لحاظ عده و عُده، بر ما برتری داشت و از سوی کشورهای مختلف دنیا مورد حمایت بود ولی ما به تنهایی در مقابل همه این کشورها ایستادیم و نشان دادیم که نتوانستن معنا ندارد.

صمدلویی با اشاره به فاکتورهای پیروزی در عملیات های دفاع مقدس، تصریح کرد: ما در جنگ به نه شرقی، نه غربی عمل کرده ایم و ایثارگری، شجاعت و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام از جمله عوامل پیروزی در عملیات ها بود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه ما در دوران دفاع مقدس، فرق بین جبر و انتخاب را به خوبی دیدیم، اظهار کرد: حضور نیروهای ما در جبهه های نبر حق علیه باطل، داوطلبانه بود و رزمندگان اسلام برای حضور در جبهه ها و خط مقدم از یک دیگر سبقت می گرفتند.

وی با اشاره به خاطراتی از دوران دفاع مقدس، گفت: شهید باکری، فرماندهی بود که در دل و قلب بسیجیان جای داشت و متقابلا بسیجیان در قلب آقا مهدی بودند و همین امر بود که بسیجیان در عملیات ها با از خودگذشتگی، نقشه های دشمنان را خنثی می کردند.

همرزم شهیدباکری در ادامه، خاطراتی را از شهید باکری و دوران دفاع مقدس برای حاضران بیان کرد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.